امیر سرتیپ «علی آراسته» به ستاد مشترک ارتش رفت/ ارتش پیرو واقعی امام و رهبری است

امیر سرتیپ «علی آراسته» به ستاد مشترک ارتش رفت/ ارتش پیرو واقعی امام و رهبری است

 
 
 معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش گفت: توطئه دشمن برای ایجاد شکاف در میان نیروهای مسلح، شکست خورده است. امیر آراسته همچنین خبر انتقال خود به معاونت آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد مشترک ارتش را نیز تایید کرد.
 

امیر سرتیپ «علی آراسته» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی و امنیتی دفاع پرس، از فضای رسانه‌ای شکل گرفته برای ایجاد شکاف میان نیروهای مسلح، با عنوان پروژه «شکست خورده» دشمنان یاد کرد و حرکت در یک خط واحد را که همان پیروی از ولایت فقیه است، افتخار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی دانست.

امیر آراسته پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم تکریم و معارفه روسای جدید و قدیم دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول انقلاب، مخصوصا ازهمان سال‌های اولیه شروع انقلاب، سال‌های جنگ تحمیلی و پس از جنگ همواره پیرو واقعی و راستین امام و رهبری بوده، هستند و خواهند بود. بزرگترین افتخار ما در نیروهای مسلح، همین بوده که رهبر ما و امام ما ضمن اینکه فرماندهی کل نیروهای مسلح را برعهده داشتند، مرجع تقلید ماهم بوده‌اند که بسیار مهم است و ما وصیت مشهور امام مبنی بر حفظ «وحدت کلمه» را همیشه و همه جا سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم و تلاش داشتیم به آن جامه عمل بپوشانیم.

وی همچنین یادآور شد: ما ارتشی‌ها همه خود را شاگرد شهید صیاد شیرازی میدانیم که همیشه در صحبت‌ها و فرمایشاتشان این جمله را می فرمودند که «ارتشی و سپاهی، یک لشکر الهی»! (در حالیکه شعار رایج آن روزها «ارتشی و و سپاهی، دو لشکر الهی» بود) که این تاکید ایشان بر یکی بودن نیروهای مسلح خیلی مهم بود که امروز هم شاهد تحقق آن هستیم و به آن افتخار می کنیم.

معاون هماهنگ کننده نزاجا تاکید کرد: ملت شریف ما حتما مطمئن باشند با انسجامی که امروز در نیروهای مسلح وجود دارد، همه‌ی نظامیان ما به خوبی از اهداف پنهان و آشکار دشمن مطلع اند و در برابر توطئه‌های آنان برای ایجاد شکاف و دو دستگی میان نیروهای مسلح، به بهترین نحو موضع گیری نموده و همگان دیدند که کوچکترین تلاش دشمن، بیدرنگ با تدبیر فرماندهان عالی نیروهای مسلح خنثی شد. مردم بدانند که آمریکا با هر ترفندی بخواهد در راستای این اهداف حرکتی انجام دهد، بی تردید شکست خواهد خورد و همه نیروهای مسلح در نظام جمهوری اسلامی، در یک راستا و در یک خط آماده اجرای فرامین فرمانده معظم کل قوا و یک اشاره ایشان هستند تا ماموریت خود را به بهترین نحو به انجام رسانند.

امیر سرتیپ علی آراسته که تاکنون سمت معاونت هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش را برعهده داشتند، با توجه به انتقال سردار عبداللهی به جایگاه معاونت هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح، در پایان این گفتگو از ایجاد تغییر در معاونت آماد و پشتیبانی ستاد مشترک ارتش خبر داد و انتقال خود به معاونت آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد مشترک ارتش را تایید کرد.

امیر آراسته از فرماندهان دلاور و با روحیه ارتش به شمار می‌رود. پس از طی دوره چهارساله دانشگاه افسری به دوره مقدماتی پیاده در شیراز اعزام شد. خدمت رزمی خود را بلافاصله پس از طی دوره کوتاه مقدماتی در تاریخ سوم فروردین ماه 1363 همزمان با اجرای عملیات خیبر در جزایر مجنون در لشکر 21 حمزه سید الشهداء با سمت فرمانده گروهان پیاده آغاز کرد.

وی در طول سی سال خدمت خود در تمامی رده‌های فرماندهی از جمله فرمانده گروهان، جانشین گردان، فرمانده گردان پیاده، فرماندهی گردان دانشجویی، فرماندهی تیپ، معاون لشکر، فرمانده لشکر، جانشین قرارگاه عملیاتی، فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوب شرق کشور، مدیر عملیات در معاونت عملیات آجا، معاون عملیات نزاجا ایفای نقش کرده است.

انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا