نیروهای مسلح کشورمان در مسابقات بین المللی نظامی روسیه خوش درخشیدند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

نیروهای مسلح کشورمان در مسابقات بین المللی نظامی روسیه خوش درخشیدند

 
 
 تیم‌های شرکت کننده منتخب نیروهای مسلح کشورمان در دور نخست رشته‌های مبارزه نفربرها، غواصی و کوهستان حائز رتبه‌های برتر شدند.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ دوم شکوهی رئیس هیات اعزامی مسابقات با اشاره به این که تیم‌های شرکت کننده منتخب نیروهای مسلح کشورمان در دور نخست مسابقات نظامی روسیه خوش درخشیدند، اظهار داشت: دلاور مردان نیروهای مسلح کشورمان موفق شدند در دور نخست مسابقات با کسب حداکثر امتیازات رتبه‌های خوبی را به نام خود ثبت کنند و برای ادامه مسابقات امیدوارتر شده‌اند.

امیر سرتیپ دوم شکوهی خاطرنشان کرد: تیم غواصی نیروهای مسلح کشورمان موفق شد در رشته غواصی عمق در اولین مرحله ی شنای 200 در 4 متر امدادی مقام اول را کسب نماید.

وی افزود: همچنین تیم کوهستان طی 3 روز نخست مسابقات در مصاف با دیگر تیم‌ها به ترتیب مقام سوم، چهارم و دوم را به دست آورده که تاکنون جایگاه دوم بین تیم‌های شرکت کننده را از آن خود کرده‌اند. این مسابقات 9 روز به طول خواهد انجامید و در پایان با توجه به رتبه‌های کسب شده رتبه تیم‌ها مشخص می‌شود.

رئیس هیئت اعزامی به مسابقات بین‌المللی دوستی نظامی روسیه در ادامه تصریح کرد: در مسابقات مبارزه نفربرها که از روز سه شنبه آغاز گردیده تیم‌ها در دو گروه با یکدیگر به مبارزه پرداخته‌اند که تیم نیروهای مسلح کشورمان در گروه خود موفق شدند پس از غلبه بر تیم کشورهای ونزوئلا و هوابرد روسیه در مرحله مقدماتی با ثبت رکورد 36 دقیقه و 47 ثانیه مقام اول را کسب کنند.

امیر سرتیپ شکوهی با اشاره به دیگر رشته‌ها ادامه داد: مسابقات رشته هوابرد با حضور تیم‌هایی از کشورهای چین، قزاقستان، روسیه، بلاروس، مصر، ونزوئلا و جمهوری اسلامی ایران از فردا آغاز می‌شود که پرش با چتر و تجهیزات، تیراندازی از روی نفر بر – عبور نفربر از روی منطقه آبی، عبور از موانع و تیراندازی با سلاح سبک و نیمه سنگین از جمله مراحل آن می‌باشد و همچنین مسابقات رشته بیاتلون تانک (مبارزه تانک‌ها) با حضور 17 کشور برجسته و رشته تک تیرانداز در کشور قزاقستان از دیروز آغاز شده است که به محض دریافت نتایج متعاقبا اعلام می‌گردد.

انتهای پیام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا