آموزش‌ افسران نداجا متناسب با ماموریت‌های ابلاغی در آب‌های آزاد است

آموزش‌ افسران نداجا متناسب با ماموریت‌های ابلاغی در آب‌های آزاد است

 
 
 فرمانده دانشگاه دریایی امام خمینی(ره) گفت: تلاش می‌کنیم تا آموزش‌ها را متناسب با نیازهای عملیاتی در آب‌های آزاد ارتقا دهیم؛ تا در زمان ابلاغ ماموریت‌ها به نحو احسن عمل کنیم.
امیر دریادار دوم خرداد حکیمی، فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، گفت: از آنجایی که سال‌ها در مناطق عملیاتی حضور داشته‌ایم و نیازها را به خوبی درک کرده‌ایم، تلاش می‌کنیم تا آموزش‌ها را متناسب با نیازهای عملیاتی در آب‌های آزاد ارتقا دهیم؛ تا در زمان ابلاغ ماموریت‌ها به نحو احسن عمل کنیم.

وی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد ناوگروه‌های اعزامی به آبهای بین المللی و کسب توفیقات ارزنده در این حوزه اظهار داشت: افسران جوان نیروی دریایی تاکنون توانسته‌اند ماموریت‌های ابلاغی را به خوبی انجام داده و ضمن برقراری امنیت و حفظ منافع جمهوری اسلامی در آب‌های آزاد پیام اقتدر و صلح و دوستی را به جهان مخابره کنند.

دریادار حکیمی پیش‌تر نیز در گفت‌وگویی با دفاع پرس از ایجاد چهار رشته‌ تحصیلی جدید در گرایش‌های هیدرومکانیک، مخابرات، هواشناسی و مکانیک در این مرکز آموزشی خبر داده بود.

دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) از سال 58 تاکنون در رشته‌های مهندسی مکانیک، مهندسی برق، ناوبری، مدیریت و کمیسیری دریایی، تفنگداری، و... به تربیت افسران نداجا می‌پردازد.

انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا