نجات هفت ملوان ایرانی توسط ناوگروه نداجا در اقیانوس هند + عکس

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

نجات هفت ملوان ایرانی توسط ناوگروه نداجا در اقیانوس هند + عکس

 
 
 ناوگروه چهل و دوم نیروی دریایی ارتش روز گذشته یک فروند لنج ایرانی با هفت ملوان را پس از دو هفته سرگردانی در محدوده شمال اقیانوس هند نجات داد.
 

به گزارشپایگاه مردمی ارتش به نقل از   گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار سید محمود موسوی معاون عملیات نیروی دریایی ارتش با اعلام این خبر گفت: ناوگروه‌های اعزامی نداجا علاوه بر حمایت و اسکورت کشتی‌های نفتکش و تجاری کشورمان، وظیفه کنترل شناورهای عبوری در آبراه‌ها را نیز بر عهده دارند.

وی افزود: در همین راستا ناوگروه 42 نیروی دریایی ارتش روز گذشته پس از مواجهه با یک فروند لنج صیادی کشورمان با هفت ملوان که در اقیانوس هند بیش از دو هفته سرگردان بودند، آن‌ها را نجات داد.

امیر موسوی خاطرنشان کرد: با توجه به وارد آمدن آسیب جدی به سیستم رانش لنج، تا زمانی که صاحب آن نسبت به اعزام شناور جدید اقدام کند، به منظور جلوگیری از هجوم دزدان دریایی و سرگردانی دوباره، توسط ناوشکن جمهوری اسلامی ایران الوند یدک شده و سرنشینان آن تحت مراقبت نیروی دریایی ارتش خواهند بود.

ناوگروه 42 نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن جمهوری اسلامی ایران الوند و ناو پشتیبانی رزمی تنب اواخر تیرماه به آب‌های آزاد و بین‌المللی اعزام شد.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا