رزمایش «عملیات ویژه» تکاوران دریایی در حوزه پدافند ساحلی برگزار می شود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

رزمایش «عملیات ویژه» تکاوران دریایی در حوزه پدافند ساحلی برگزار می شود

 
 
 فرمانده تکاوران نداجا از برگزاری رزمایش عملیات ویژه تکاوران این نیرو در 6 ماهه دوم سال خبر داد.
به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیردریادار دوم حمزه علی کاویانی فرمانده تکاوران نیروی دریایی ارتش در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، از برگزاری رزمایش عملیات ویژه تکاوران این نیرو در 6 ماهه دوم سال خبر داد.

وی با اشاره به تمرینات مستمر و مداوم تکاوران این نیرو در راستای ارتقای توان دفاعی اظهار داشت: در این رزمایش تکاوران نیروی دریایی تمرینات تاکتیکی مرتبط با عملیات ویژه دریایی از جمله پدافند در ساحل را به نمایش خواهند گذاشت.

امیر کاویانی با بیان اینکه لازمه کار تیپ تفنگداران دریایی اجرای عملیاتهای ترکیبی در دفاع از ساحل و عمق آبهای آزاد است، افزود: از اینرو تصرف واحدهای شناور از هوا و سطح، اجرای انواع تیراندازی ها و مقابله با تعرضات دشمن فرضی و همچنین اجرای تاکتیک دفاع در عمق آبهای آزاد از دیگر برنامه های اجرایی این رزمایش است.

وی با اشاره به اینکه تکاوران نداجا امروز در  مرز آمادگی کامل قرار دارند  و پیش از این نیز رزمایش تخصصی خود در 6 ماهه نخست سال را با موفقیت پشت سرگذاشته اند و در واقع توان مقابله با هرگونه تهدید را دارند، افزود: اوج آمادگی و توانمندی این تفنگداران نداجا در رزمایش  بزرگ ولایت 95  به نمایش گذاشته می‌شود.

فرمانده تفنگداران نداجا با بیان اینکه آموزشها و رزمایش های ما باید متناسب با ماموریت های ابلاغی باشد افزود حضور در آبهای آزاد و مقابله با تهدیدهای مختلف و حفظ منافع جمهوری اسلامی در عمق آبها بیانگر اقتدار و عملکرد مناسب نداجا در عرصه آبهای آزاد و بین‌المللی است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا