ساختمان جدید مرکز طراحی و ساخت شبیه ساز های پروازی نهاجا افتتاح شد+ عکس

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

ساختمان جدید مرکز طراحی و ساخت شبیه ساز های پروازی نهاجا افتتاح شد+ عکس

 
 
 با حضور امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی فرمانده ، ساختمان جدید مرکز طراحی و ساخت شبیه ساز های پروازی در مجتمع تحقیقاتی شهید بابایی نیروی هوایی ارتش افتتاح شد.
 

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از گروه دفاعی و امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش در آیین افتتاح ساختمان جدید مرکز طراحی و ساخت شبیه ساز های پروازی که با حضور حجت الاسلام و المسلمین جلیلی صفت رییس اداره عقیدتی سیاسی، معاونین و فرماندهان این نیرو برگزار شد گفت: این پروژه در راستای ایجاد زیر ساخت های تخصصی تحقیقاتی در حوزه طراحی و ساخت شبیه ساز های پروازی، مدیریت و مانیتورینگ متمرکز بر امور نت این سامانه ها طراحی و مورد بهره برداری قرار می گیرد.




وی افزود: افتتاح این ساختمان گام اول در دستیابی به اهداف راهبردی شبکه سازی سامانه های شبیه سازی سامانه های شبیه ساز پروازی است که تاثیری شگرف در طرح ریزی و آموزش ماموریت ها و پشتیبانی های رزمی نیروی الهی هوایی ارتش ایفا خواهد کرد.

فرمانده نهاجا اظهار داشت: احداث چنین ساختمانی با عنایت به در دستور کار بودن پروژه هایی چون طراحی و ساخت شبیه ساز هواپیمای ایلوشین و همچنین پیش بینی طراحی و  ساخت شبیه سازهای مدرن، در آینده از ملزومات و نیازمندی حیاتی نیرو محسوب می شود.




وی اضافه کرد: مرکز طراحی و ساخت شبیه ساز های پروازی علاوه بر تمرکز و تسریع در فرایند های طراحی و ساخت این سامانه ها، تا حد زیادی دغدغه ها و چالش های مسئولین در تصمیم سازی و تصمیم گیری در دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده را در این حوزه کاهش خواهد داد.


امیر شاه صفی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران ساخت و ساز این مرکز گفت: جای بسی خرسندی است که این مرکز در سایه الطاف خداوند سبحان و توجهات حضرت ولی عصر(عج) در سالی که از سوی فرماندهی معظم کل قوا به نام "سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نام گذاری شده است مورد بهره برداری قرار می گیرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا