مقابله با تهدیدات خارجی توسط زنجیره قوی نیروی زمینی ارتش، سپاه و مرزبانی

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

امیر پوردستان

 

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به حادثه‌ای که منجر به واژگونی اتوبوس و جان باختن سربازان شد، گفت: بررسی‌های همه جانبه میان اعضای کمیسیون امنیت ملی، نیروی زمین ارتش و ترابری صورت گرفته و راهکارهایی برای جلوگیری وقوع مجدد این‌گونه حوادث اندیشیده شده است.

به گزارشپایگاه مردمی ارتش به نقل از   «نسیم آنلاین»، امیرسرتیپ احمدرضا پوردستان در گفتگویی در خصوص حادثه ای که برای سربازان مرکز آموزش 05 نیروی زمینی ارتش رخ داد، گفت: در این خصوص از تمام سازمان های ذیربط دعوت شد تا تمهیداتی پیش بینی شود که حوادث جاده ای به حداقل برسد.

وی بر همین اساس به جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اشاره و بیان کرد: جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز با همین محوریت برگزار شد و اعضای این کمیسیون و نیروی زمینی و ترابری راهکارهایی ارائه دادند که در آن این حوادث به حداقل کاهش یابد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان با تأکید بر اینکه نیروهای مسلح از قابلیت استحکام خوبی برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: اتحاد و همدلی میان نیروی زمینی ارتش و سپاه و مرزبانی زنجیره قوی ایجاد کرده و تبادل اطلاعاتی صورت داده که در مقابل تهدیدات با شکل گیری هر تهدیدی حتی خارج مرز ظرفیت های دفاعی لازم را ایجاد می کنیم تا غافلگیر نشویم.

منبع: خانه ملت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا