اجرای موفق رزمایش تفنگداران نیروی دریایی ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

اجرای موفق رزمایش تفنگداران نیروی دریایی ارتش

 
 
 فرمانده تکاوران نداجا از اجرای موفق رزمایش تخصصی تکاوری در سطح تیپ‌های تکاور و تفنگداران نداجا خبر داد.
امیردریادار دوم حمزه علی کاویانی فرمانده تکاوران نیروی دریایی ارتش در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، با اشاره به تمرینات مستمر و سنگین تکاوران این نیرو اظهار داشت: برنامه‌های ما در این رابطه جهت ارتقای توان جسمانی و آمادگی دفاعی نیروها از ابتدای سال شروع و تا انتهای سال بدون هیچگونه توقفی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: تفنگدارن دریایی نداجا تا قبل از رزمایش بزرگ ولایت 95 تمرینات مستمر و رزمایش‌های تخصصی را برگزار می‌کنند تا بدین ترتیب سطح آمادگی نیروها را برای شرکت در رزمایش‌‌های بزرگ و یا صحنه احتمالی نبرد ارتقا دهند.

فرمانده تکاوران نیروی دریایی ارتش گفت: در 6 ماهه اول سال همواره رزمایشی را در سطح رسته‌های مختلف تیپ‌های تکاوران دریایی نداجا در دستور کار داریم، که این رزمایش تخصی را نیز امسال با موفقیت پشت سر گذاشتیم.

وی با بیان اینکه تیپ‌های تکاور و عملیات ویژه آخرین لایه دفاعی در دریاها هستند و همواره باید خطوط خود را در برابر دشمن حفظ نمایند افزود: در این رزمایش تفنگداران و تکاوران نداجا انواع تیراندازی‌ها را در سطوح مختلف اجرا کرده و تاکتیک دفاع در عمق را با موفقیت اجرا کردند.

امیر کاویانی با اشاره به اینکه تکاوران نداجا امروز در آمادگی کامل بسر می‌برند و توان مقابله با هرگونه تهدید را دارند، افزود: اوج آمادگی و توانمندی این عزیزان در رزمایش  بزرگ ولایت 95 که در انتهای سال برگزار خواهد شد، به نمایش گذاشته می‌شود.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا