ایجاد 4 رشته تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی ارشد/ تاسیس مقطع دکتری را در دستور کار قرار دادیم

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

ایجاد 4 رشته تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی ارشد/ تاسیس مقطع دکتری را در دستور کار قرار دادیم

 
فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر از انجام اقدامات مقدماتی برای تاسیس 4 رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد و ایجاد مقطع دکتری در این دانشگاه خبر داد.
امیر دریادار دوم خرداد حکیمی فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر درگفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، گفت: از مهمترین وظایف این دانشگاه تامین نیروی انسانی کادر افسری، در تمامی رشته‌های مورد نیاز نیروی دریایی است.

وی افزود: این دانشگاه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 59 تاسیس شده و تاکنون تمامی افسران کادر نیروی دریایی را تامین کرده و امروز می‌توان گفت تقریبا تمامی افسران نیروی دریایی از فارغ التحصیلان این دانشگاه هستند.

دریادار حکیمی در خصوص فعالیت‌های این دانشگاه و رسته‌های مختلف آموزشی آن اظهار داشت: دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) در رشته‌های مهندسی مکانیک، مهندسی برق، ناوبری، مدیریت و کمیسیری دریایی، تفنگداری، و... به تربیت افسران نداجا می‌پردازد.

وی افزود: در حال حاضر 2 رشته تحصیلی را در این دانشگاه از مقطع کارشناسی تا مقطع کارشناسی ارشد ارتقا دادیم و ان شاالله به زودی 4 گرایش جدید را که در واقع از زیر شاخه‌های رشته‌های اصلی این دانشگاه محسوب می‌شوند را در مقطع کارشناسی ارشد ایجاد خواهیم کرد که مهمترین آنها رشته‌های هیدرومکانیک، مخابرات و گرایش‌های مرتبط با هواشناسی است.

وی با بیان اینکه کارهای مقدماتی جهت ایجاد رشته‌های تحصیلی جدید انجام گرفته است، افزود: همچنین جهت ارتقای سطح علمی و پژوهشی این دانشگاه برای تاسیس مقطع دکتری در این دانشگاه نیز برنامه‌هایی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا