پیام تبریک سرلشکر ایزدی به سرلشکر باقری

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

پیام تبریک سرلشکر ایزدی به سرلشکر باقری

 
 
معاون امور راهبردی و اشراف کلی فرماندهی در پیامی انتصاب سرلشکر باقری را به سمت ریاست ستاد کل نیروهای مسلح تبریک گفت.
 

به گزارش پایگاه مردمی ارتش  به نقل از  خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس؛ سردار سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی معاون امور راهبردی و اشراف کلی فرماندهی در پیامی، انتصاب سرلشکر باقری را به سمت ریاست ستاد فرماندهی کل قوا، تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ریاست محترم ستاد کل نیروهای مسلح

برادر ارجمند و همرزم دیرین؛ سردار سرلشکر پاسدار دکتر محمدحسین باقری دامه عزه

سلام علیکم

سپاس و ستایش بیکران پروردگار جهانیان را که بر ما منت نهاد و توفیق خدمت در دوران شکوهمند انقلاب کبیر اسلامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تحت زعامت داهیانه حضرت امام خمینی(ره) و سپس مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز، ارزانی داشت.

اینک که فرمانده معظم کل قوا جنابعالی را که از رزمندگان دیرپای دوران دفاع مقدس و از خانواده ایثار و شهادت هستید و در عرصه های مختلف اداره نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از کارآمدی و تجارب گرانسنگی برخوردار می‌باشید، به‌عنوان رئیس ستاد کل نیروهای مسلح منصوب فرموده‌اند، ضمن عرض تبریک، از خداوند سبحان، توفیق روزافزون و موفقیت بیش از پیش جنابعالی را در جهت اعتلای هر چه بیشتر نیروهای مسلح انقلاب اسلامی خواستارم.

همچنین وظیفه خود می‌دانم مراتب قدردانی از تلاش‌های حماسی و اقدامات کارساز و شایسته برادر گرانقدر سردار سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی را که نقش بی بدیلی در ایجاد و توانمند نمودن ستاد کل نیروهای مسلح و پیشرفت نیروهای مسلح در دوران حساس تصدی این مسئولیت داشته اند، ابراز نموده، تداوم توفیقات این برادر بزرگوار را در مسئولیت جدید محوله از ایزد متعال خواستارم.

امید است بر مبنای تدابیر فرمانده معظم کل قوا با عمل انقلابی شاهد پیشرفت‌های چشمگیر و نوآورانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و نیل به تمدن نوین اسلامی باشیم.

و من الله توفیق و علیه التکلان

معاون امور راهبردی و اشراف کلی فرماندهی
سرلشکر پاسدار ایزدی

95/4/10


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا