امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان: امنیت و آرامش در کشور حاکم است
تاريخ : 16 / 6 / 1392برچسب:, | 17:43 | نویسنده : بسیجیان ارتش
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به وضعیت کشور از نظر میزان امنیت، تاکید کرد: امروز اقتدار، امنیت و آرامش در کشور ما حاکم است.
امنیت و آرامش در کشور حاکم است

به گزارش پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران به نقل ازخبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در جریان سفر به شهرستان خاش و دیدار با نیروهای مسلح مستقر در این شهرستان و خانواده‌های معظم شهدا افزود: خوشبختانه به حول و قوه الهی موج اعتدال، عدالت، اتحاد و همدلی کشور را فراگرفته و این روز سبب عظمت و سربلندی ایران اسلامی شده است و به امید پروردگار متعال، کشورمان در عرصه‌های مختلف داخلی و خارجی به موفقیت‌های چشمگیر و در شأن و عزت خود دست پیدا می‌کند.

در این سفر یک روزه که فرماندهان قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق کشور و قرارگاه عملیاتی لشکر 88 زرهی استان و جمعی از مسئولان و فرماندهان شهرستان خاش امیر سرتیپ پوردستان را همراهی می‌کردند.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین در منزل خانواده شهید غلامعلی خراشادی‌زاده حضور یافت و از این خانواده شهید والامقام دلجویی کرد.
 
وی در این دیدار اظهار کرد: همه موفقیت‌ها، عزت و سربلندی کشورمان حاصل و ثمره خون مطهر شهیدان است. شهدای انقلاب اسلامی با تبعیت از بزرگان دین و پیروی از امام راحل و مقام معظم رهبری در راه حفظ دین و اسلام گام برداشتند و در جبهه‌های نبرد حق بر علیه باطل به این فوز عظیم نایل آمدند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا