امیر اسماعیلی: سامانه "اس 300" تا پایان امسال عملیاتی می‌شود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

امیر اسماعیلی: سامانه

 
 
 
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) از عملیاتی شدن سامانه پدافند هوایی اس 300 تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرنگار دفاع پرس مستقر در مسیر راهپیمایی روز قدس، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) با حضور در راهپیمایی امروز، درباره آخرین وضعیت سامانه پدافندی اس 300 به خبرنگاران گفت: مردم ایران بدانند سربازان آن‌ها در جبهه‌های مختلف مشغول کار و فعالیت شبانه‌روزی هستند و از پیگیری هرگونه معاهده‌ای که نسبت به ایران تعهداتی داده است، عقب‌نشینی نخواهد کرد و حقوق مردم ایران را خواهند گرفت.

وی افزود: به لطف خدا سامانه اس 300 در کنار ده‌ها سامانه دفاعی دیگر وظیفه پوشش فضای کشور را انجام می‌دهد. این سامانه تا پایان سال عملیاتی می‌شود و لحظه به لحظه فضای کشور را رصد می‌کند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در پاسخ به این سوال که محموله‌های بعدی اس 300 چه زمانی وارد ایران می‌شوند، عنوان کرد: روند دریافت سامانه اس 300 شکل طبیعی خود را طی می‌کند و در آینده نیز بخش‌های باقی‌مانده به کشور تحویل داده می‌شود.

امیر اسماعیلی همچنین درباره سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر نابودی اسرائیل تا 25 سال آینده نیز گفت: رژیم صهیونیستی ادعا می‌کرده کشور ما را مورد تجاوز قرار می‌دهد؛ که مقام معظم رهبری در واکنش به این امر، به درستی اشاره کردند که آنها این روز را نخواهند دید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا