رئیس جمهور و برخی از مسئولان لشکری و کشوری درگذشت تعدادی از سربازان نزاجا را تسلیت گفتند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 رئیس جمهور، رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیردفاع، ستادکل نیروهای مسلح و فرمانده نیروی زمینی ارتش با صدور پیام های جداگانه ای درگذشت تعدادی از سربازان نیروی زمینی ارتش را در تسلیت گفتند.

* رییس‌جمهور درگذشت تعدادی از سربازان در سانحه جاده‌ای را تسلیت گفت

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

بار دیگر سانحه ای غم انگیز در جاده های کشور رخ داد و همه ما را در سوگ تعدادی از سربازان عزیزمان عزادار کرد.

خسارت بزرگ فقدان این جوانان پاکنهاد و فرزندان غیور ملت که لباس پاسداری از میهن پوشیده و بعد از دوران آموزشی و در آستانه لیالی مبارک قدر عازم دیدار خانواده خود بودند؛ بار دیگر ضرورت توجه به ایمنی حوزه حمل و نقل را به عنوان اولویتی ملی خاطر نشان ساخت.

 ضروری است همه دستگاههای دولتی مرتبط و بویژه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین وزارت دفاع امکانات خود را برای رسیدگی به وضعیت حادثه دیدگان و کاهش آلام خانواده های این عزیزان به کار گیرند.

 اینجانب ضمن تسلیت به ملت شریف ایران، خانواده های داغدیده، نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ برای آن سربازان به حق پیوسته، علو درجات و رحمت واسعه الهی، برای مصدومان حادثه، شفای عاجل و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت می دارم.

 حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران

* پیام تسلیت رئیس مجلس شورای اسلامی برای درگذشت سربازان

رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی ضایعه واژگونی اتوبوس که منجر به جانباختن و مصدومیت جمعی از سربازان وطن شد را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت رییس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ضایعه جانگداز  واژگونی دو اتوبوس که منجر به جانباختن 19 نفر و مصدومیت جمعی از جوانان برومند و سربازان وطن گردید موجب تأسف و تأثر فراوان شد.

اینجانب ضمن آرزوی شفای عاجل برای مصدومین و عرض تسلیت این مصیبت جانکاه به ملت شریف ایران و خانواده‌های درگذشتگان برای آنان رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

علی لاریجانی

* پیام تسلیت وزیر دفاع به مناسبت درگذشت تعدادی از سربازان در سانحه جاده ای

به گزارش داره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان در این پیام تسلیت، با پاسداشت نقش سربازان وظیفه در حراست از میهن اسلامی و خدمات موثر و شایسته آنان در بخش های مختلف نیروهای مسلح تصریح می کند: درگذشت جمعی از فرزندان رشید و عزیز این مرز و بوم در سانحه تصادف اتوبوس مایه تاسف و تاثر شدید اینجانب گردید.

وزیر دفاع همچنین با تسلیت و تعزیت این حادثه تاسف بار به محضر فرماندهی معظم کل قوا، خانواده های داغدار و فرماندهان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران برای قربانیان این سانحه رحمت واسعه الهی، برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای مصدومان صحت و سلامتی کامل از درگاه ربوبی مسئلت نموده است.

 

* پیام تسلیت ستادکلنیروهای مسلح در پی درگذشت سربازان ارتش

ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی حادثه تصادف در منطقه نی‌ریز استان فارس که منجر به کشته و زخمی شدن جمعی از سربازان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران شد را تسلیت گفت:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

و من یخرج من بیته مهاجراً الی الله فقد وقع اجره علی الله و کان الله غفوراً رحیماً   (نساء 100(

با نهایت تأسف و تأثر جمعی از بهترین فرزندان میهن اسلامی که در لباس مقدس سربازی به این مرز و بوم خدمت می کردند، در سانحه تصادف در منطقه نی‌ریز استان فارس جان خود را از دست دادند و جمعی دیگر مجروح شدند.

ستاد کل نیروهای مسلح ضمن ابراز تأسف عمیق از این حادثه غم‌انگیز، مراتب تسلیت خود را به ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین خانواده‌های داغدار این عزیزان ابراز می‌دارد.

از خداوند متعال برای درگذشتگان علوّ درجات و رحمت واسعه و برای مجروحان این حادثه صحت و سلامت آرزومندیم.

روحشان شاد و قرین رحمت الهی

ستاد کل نیروهای مسلح

 

* پیام تسلیت فرمانده نیروی زمینی ارتش به مناسبت درگذشت تعدادی از سربازان وظیفه در سانحه جاده‌ای

متن پیام تسلیت سرتیپ احمدرضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش به شرح زیر است:

عزت، استقلال و آزادی سرزمین ایران عزیز همواره مورد طمع بدخواهان و دشمنان بوه و سربازی برای این آب و خاک، شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا بخشیده است. ضایعه جانکاه درگذشت جمعی از سربازان خدوم و جان بر کف نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سانحه تصادف اتوبوس مسافربری مایه تاسف و تاثیر اینجانب و مجموعه فداکار نیروی زمینی شد، اما یقین دارم قطرات خون بر زمین ریخته این عزیزان، سرو سرافراز عزت، ایستادگی، امنیت و معنویت قهرمانان این ملت را سربلندتر و عزم آنان را برای انجام رسالت عظیم و تاریخی سربازی صد چندان خواهد کرد.

اینجاب این مصیبت جانکاه را ابتدا به محضر بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا، مقام عظمای ولایت و فرماندهی معظم کل قوا (حفظه اله تعالی) و به خانواده‌های داغدار صمیمنانه تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم، برای آن عزیزان سفر کرده از خداوند بزرگ غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را خواستارم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ احمدرضا پوردستان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا