حجت الاسلام والمسلمین صفایی روزه یکی ازامتحانات بزرگ الهی است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

رئیس‌ دفتر عقیدتی‌ سیاسی‌ فرماندهی‌ معظم کل‌ قوا گفت: روزه یکی ازامتحانات بزرگ الهی است ، زیرا انسان باروزه تمام امیال وغرایز خودرامحدود می کندوبه سبب آن درد گرسنگی ومحرومیت مستمندان رانیزدرک می کند.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران به نقل از نیروی دریایی، جلسه تفسیر قرآن کریم ویژه کارکنان پایور و وظیفه ستاد و پشتیبانی مرکز نیروی دریایی ارتش با حضورحجت الاسلام  و المسلمین صفایی درمسجد الغدیر برگزارشد.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در این مراسم ضمن عرض تبریک ماه مبارک رمضان باتوجه به آیه 183سوره بقره  طی سخنانی گفت : روزه یکی ازامتحانات بزرگ الهی است ، زیرا انسان باروزه تمام امیال وغرایز خود رامحدود می­کند و به سبب آن درد گرسنگی ومحرومیت مستمندان رانیزدرک می کند ،این آیه می فرماید وجوب روزه تنها به شما اختصاص ندارد،بلکه بر امت های پیشین نیز واجب بوده است.

 وی در در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به حدیثی ازپیامبر اکرم (ص) گفت:بهشت دری وجو دارد که فقط روزه داران ازآن وارد می شوند وچنان سیراب می شوند که دیگر هیچگاه تشنه نگردند و همچنین ایشان می فرمایند: با گرسنگی وتشنگی خویش در این ماه ،به یاد گرسنگی وتشنگی رستاخیز باشید..

رئیس‌ دفتر عقیدتی‌ سیاسی‌ فرماندهی‌ معظم کل‌ قوا در بخش پایانی سخنان خود گفت:مهمانی خدا بسیار با عظمت است،چرا که میزبان آن عظیم و خالق، مالک و صاحب اختیار ما و همه عالم هستی است.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا