رمضان بهترین فرصت برای توبه است/برای مصون‌ماندن از گناه و لغزش به قرآن پناه ببرید

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

رمضان بهترین فرصت برای توبه است/ برای مصون‌ماندن از گناه و لغزش به قرآن پناه ببرید

 

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، رمضان را بهترین فرصت برای توبه دانست و گفت: برای مصون ماندن از گناه و لغزش‌ها به قرآن پناه ببرید.

به گزارشپایگاه مردمی ارتش به نقل از    خبرگزاری میزان، حجت‌الاسلام محمد‌باقر روشندل در مراسم محفل انس با قرآن در مسجد غدیر منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای توبه و بازگشت از گناهان است.

وی در ادامه بزرگ‌ترین توبه را ترک گناه دانست و بیان داشت: در این ماه بزرگ اگر کسی در خدمت قرآن باشد از هر لغزشی مصون می‌ماند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: فعالیت‌های قرآنی و حضور در مراسمات محفل انس با قرآن که با تدبر در آیات الهی همراه باشد سبب می‌شود تا افکار و رفتار ما از قرآن تأثیر بگیرد.

‌روشندل ادامه داد: کسی که افکار و رفتارش قرآنی باشد به‌تبع آن ‌اعمال وی نیز‌ رنگ و بوی قرآن می‌گیرد.

وی مصون ماندن از خطاها را در گروی ‌قرآنی بودن دل‌ها دانست و افزود: هرکس دل خود را آکنده از یاد و کلام خدا کند و به‌معنای واقعی کلمه در خدمت قرآن باشد از هر لغزشی در امان می‌ماند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش در بخش پایانی سخنان خود گفت: البته فعالیت‌های فرهنگی در اغلب مواقع به‌صورت آنی اثرگذار نیست اما برکت قرآن و آیات الهی همواره در زندگی فعالان در این زمینه نمود دارد.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا