باید خودمان و خانواده‌هایمان را در برابر جنگ نرم دشمن مراقبت کنیم

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

امیر سیاری

 

امیر سیاری تاکید کرد: باید خودمان و خانواده‌هایمان را در برابر جنگ نرم دشمن با آموزه‌های اسلامی و دینی مراقبت کنیم و اجازه ندهیم دشمن با فضاسازی‌های مسموم در فضای مجازی، اینترنت و ماهواره به ما صدمه وارد کند.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از«نسیم آنلاین»، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری امشب در مراسم محفل انس با قرآن کریم در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس اظهار داشت: دشمن با جنگ نرم علیه ملت و انقلاب اسلامی به دنبال تسلط بر مرزهای فرهنگی کشور است تا بتواند عقاید و ایمان مردم را تحت تاثیر قرار داده و راه تسلط خود را هموار کند.

وی با بیان این که بهترین راه غلبه بر شبیخون دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی، هوشیاری و اتکای به قرآن کریم است، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرده‌اند که دشمن با جنگ نرم، شبیخون به ما می‌زند و ما نیز باید در برابر این شبیخون دشمنان با هوشیاری و بصیرت و با اتکای به فرهنگ قرآنی و اسلامی گام برداریم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: تسلط بر مغزها راهی است که دشمن در مواجهه با ملت ایران دنبال می‌کند تا توان مقاومت را از ما بگیرد اما رجوع به قرآن و توجه به آیات نورانی آن راه ایستادگی، اقتدار و عظمت توام با عزت به ما می‌آموزد.

دریادار سیاری تاکید کرد: ماه مبارک رمضان ماه خودسازی است و باید از این ماه برای تقویت ایمان در درون‌مان بهره ببریم.

وی گفت: باید خودمان و خانواده‌هایمان را در برابر جنگ نرم دشمن با آموزه‌های اسلامی و دینی مراقبت کنیم و اجازه ندهیم دشمن با فضاسازی‌های مسموم در فضای مجازی، اینترنت و ماهواره به ما صدمه وارد کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش، یکی دیگر از توطئه‌های دشمن را تغییر سبک زندگی در میان ملت‌های مختلف دانست و اضافه کرد: ما سبک زندگی قرآنی را در دین اسلام داریم که انسان را به سعادت و کمال می‌رساند و باید خودمان را با این سبک زندگی که منطبق بر روحیات اصیل ملت ایران است، مجهز کنیم.

به گزارش فارس، در این مراسم از قاریان و حافظان قرآن کریم در منطقه یکم نیروی دریایی تقدیر و هدایایی به آنان اهدا شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا