بزرگترین خطا این است که دفاع مقدس را در نیروهای مسلح محدود کنیم

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش رئیس بنیاد حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس گفت: موضوع دفاع مقدس یکی از افتخارات زنده ماست، بلکه تنها نشانه ای که انقلاب اسلامی در موضوع جهاد و مقاومت دارد، همین دفاع مقدس است.

سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در دیدار با فرماندهان نظامی استان گیلان با اشاره به این نکته که در 150 سال گذشته، تنها جنگی که در آن یک وجب از خاک ایران از دست نرفت دفاع مقدس بود، اظهار داشت: بزرگترین خطا این است که دفاع مقدس را در نیروهای مسلح محدود کنیم.


وی با اشاره به عقب ماندگی های حوزه های مربوط به دفاع مقدس گفت: باید با همراهی مردم و مسئولین، گام های جدی و موثرتری در جهت ترویج فرهنگ دفاع مقدس برداریم.


سردار کارگر افزود: هرچه پیشرفت در کشور داریم از ثمرات دفاع مقدس است و هر کار در هر جا و هر مسئولیتی موفقیتی به دست آورده، از همین دفاع مقدس است.


وی با تاکید بر این که نباید به موضوع دفاع مقدس بخشی و صنفی نگاه کرد، دفاع مقدس را مربوط به همه آحاد جامعه دانست و اذعان داشت: دفاع مقدس در قالب جناح های سیاسی نمی گنجد؛ بلکه همه جناح ها و همه مذاهب و ادیان در موضوع دفاع مقدس وحدت دارند.


عضو شورای فرهنگ عمومی تمسک به فرهنگ دفاع مقدس را یکی از قوی ترین راهکارها برای برخورد با آسیب های اجتماعی دانست و تاکید کرد: دفاع مقدس را باید با بیان هنری به نسل امروز منتقل کرد و استفاده از روش ها و شیوه های سنتی برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس موثر نیست.


وی ادامه داد: دفاع مقدس باید مسجد باشد. یعنی درب آن به روی همه مردم باز باشد و همه از چشمه جوشان این فرهنگ بهره مند شوند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا