نیروهای مسلح کشورمان به توانمندی بالایی از نظر توان رزمی و تجهیزات دست یافته‌اند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

خبرگزاری فارس: نیروهای مسلح کشورمان به توانمندی بالایی از نظر توان رزمی و تجهیزات دست یافته‌اند

 

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح ما به توانمندی بالایی از نظر آمادگی و توان رزمی و دفاعی و تجهیزات دست یافته‌اند.

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتش حوره امنیتی دفاعی خبرگزاری فارس  ، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در جزیره خارگ، ضمن برگزاری دیدارهایی با مسئولان، از پایگاه دریایی جزیره خارگ بازدید کرد.

 

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به توانمندی بالای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: نیروهای مسلح ما به توانمندی بالایی از نظر آمادگی و توان رزمی و دفاعی و تجهیزات دست یافته‌اند.

 

امیر دریادار سیاری تصریح کرد: جزیره خارگ دارای موقعیت بسیار مهم و حساسی است و نیروی دریایی ارتش در این جزیره دارای توانمندی و آمادگی بالایی است.

 

ناخدا نصیری فرمانده نیروی دریایی ارتش خارگ در حاشیه دیدار امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از منطقه دریایی خارگ، گفت: نیروهای خدوم دریایی ارتش خارگ، با توجه به نامگذاری این سال توسط مقام معظم رهبری به نام سال اقدام و عمل، با جدیت تمام به دنبال تحقق این شعار هستند.

 

وی افزود: نیروی دریایی ارتش خارگ با تلاش مضاعف در حال خدمت بوده و همانگونه که تاکنون نشان داده است، به دنبال انجام سریع و درست مأموریت‌های محوله و اجرای اهداف نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است و در انجام این کار از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

 

در حاشیه این دیدار، فاطمیه پایگاه نیروی دریایی خارگ افتتاح شد و همچنین از سربازان نمونه نیروی دریایی ارتش توسط امیر سیاری تقدیر شد.

 

انتهای پیام/

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا