آماده اجرای عملیات های مختلف هستیم

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

آماده اجرای عملیات های مختلف هستیم

 

 فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه این نیرو آماده اجرای ماموریت‌هایت مختلف است اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با داشتن تجهیزات مدرن، به روز و نیروی انسانی توانمند آماده اجرای هرگونه ماموریت در آبهای مختلف دارد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  گروه امنیتی و دفاعی دفاع پرس، امیردریا دار حبیب‌الله سیاری بعدازظهر امروز از پایگاه دریایی خارگ بازدید کرد.

در این بازدید امیردریادار  حبیب‌الله سیاری با اشاره به اینکه این نیرو آماده اجرای ماموریت‌هایت مختلف است اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با داشتن تجهیزات مدرن، به روز و نیروی انسانی توانمند آماده اجرای هرگونه ماموریت در آبهای مختلف دارد.

در این بازدید فرمانده پایگاه دریایی خارگ نیز با بیان اینکه نیروی توانمند دریایی ارتش از توانمندی بالایی برخوردار است تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش خارگ، براساس فرامین فرمانده کل قوا آماده اجرای ماموریت است.

ناخدا نصیری با تاکید بر تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل افزود: این نیرو با توجه به نامگذاری شعار امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با جدیت تمام به‌دنبال تحقق این شعار است.

در این مراسم ضمن افتتاح فاطمیه پایگاه نیروی دریایی خارگ از سربازان نمونه نیروی دریایی ارتش توسط امیر سیاری تقدیر شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا