رکوداخیردرحوزه‌های اقتصادی ومسکن موانعی رادرکشورایجادکرد/خانه‌دارکردن کارکنان ارتش دراولویت بتاجاباش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

خبرگزاری فارس: رکود اخیر در حوزه‌های اقتصادی و مسکن موانعی را در کشور ایجاد کرد/ خانه‌دار کردن کارکنان ارتش در اولویت بتاجا باشد

 

فرمانده کل ارتش گفت: در ایام اخیر، رکود در حوزه‌های اقتصادی و مسکن برخی موانع را در کشور و در بتاجا ایجاد کرد.

به گزارشپایگاه مردمی ارتش به نقل از   خبرگزاری فارس، امیر سرلشکر عطاالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم انتصاب امیر بیوک عباسزاده به عنوان مدیرعامل جدید بتاجا، ضمن تقدیر از تلاش ها و خدمات امیر عباس محتاج در سال های حضور در بنیاد تعاون ارتش گفت: در شرایطی که بنیاد وضعیت مطلوبی نداشت آقای محتاج با تلاش تحسین برانگیز وارد میدان شد و در 2 سال اول کارها با کیفیت خوب پیش رفت که در ایام اخیر، رکود در حوزه‌های اقتصادی و مسکن برخی موانع را در کشور و در بنیاد ایجاد کرد.

وی گفت: حضور در این جلسه تودیع اگرچه به خواست و اصرار خود آقای محتاج اتفاق افتاده، اما برای من ناراحت کننده است و برای امیر محتاج آرزوی موفقیت دارم.

صالحی همچنین روند انتخاب مدیرعامل جدید را بر اساس قانون مصوب و پیشنهاد هیأت امنا دانست و اظهار داشت: پس از پیشنهادات هیأت امنا بتاجا و بحث و تبادل نظر با گزینه های پیشنهادی، مسئولیت را به امیر عباسزاده واگذار کردیم.

وی در ادامه ضمن آرزوی توفیق برای مدیرعامل جدید تأکید کرد: ظرفیت های مناسبی برای مسکن دار کردن کارکنان داریم که این موضوع باید در اولویت قرار گیرد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، هم افزایی در مسیر ارائه خدمات به کارکنان را از وظایف بنیاد دانست تا با استفاده از توانمندی های بانک حکمت ایرانیان، شرکت بیمه حکمت صبا و دیگر امکانات موجود، این امر امکان پذیر و ممکن گردد.

صالحی تصریح کرد: فعالیت شرکت های تابعه بنیاد باید در سرفصل های مصوب صورت گیرد و سود حاصله در جهت بهره مندی بیشتر کارکنان به کار گرفته شود.

وی اظهار داشت: خدمت به کارکنان و ارتقاء سطح معیشت ایشان باید با نگاه جدی در بتاجا دنبال شود و هر فعالیت جدیدی با تأکید بر همین دیدگاه ادامه یابد.

عباس محتاج نیز طی سخنانی از حمایت ها و رهنمودهای فرمانده کل ارتش در دوران مدیریت خود در بتاجا قدردانی کرد و اظهار داشت: به عنوان یک سرباز همواره آماده خدمت هستم و در این دوران تجاربی را کسب کرده‌ام که متعلق به فرد نیست و به سازمان تعلق دارد و در مسیر خدمت در این نظام مقدس به کار خواهم گرفت.

امیر بیوک عباسزاده پیش از این مسئولیت معاونت مهندسی نیروی هوایی ارتش را عهده دار بود. وی سابق بر این مدیر عمرانی فرودگاه های کشور و صنایع هوایی ایران نیز بوده است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین طی حکمی امیر رضا خرم طوسی را به عنوان رئیس هیأت مدیره بنیاد تعاون ارتش منصوب کرد. امیر خرم طوسی در حال حاضر مشاور عالی فرمانده کل ارتش و مسئولیت قرارگاه راهیان نور ارتش را برعهده دارد و پیش از این نیز مدیرعامل بنیاد تعاون ارتش، جانشین ستاد مشترک ارتش و فرمانده مرکز آموزش نزاجا بوده است.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا