تاکید رهبر انقلاب بر قابلیت بهتر ناوشکن‌های موج ۲، ۳ و ۴ نسبت به نمونه قبلی

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتشرئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی دریایی ارتش گفت: مقام معظم رهبری تاکید فرموده‌اند پروژه موج بسیار مهم است و ناوشکن‌های موج ۲، ‌۳ و ۴ باید از نمونه قبلی بهتر باشد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری فارس، امیر دریادار علی غلام‌زاده رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی دریایی ارتش در اولین همایش فناوری‌های نوین دریایی که در دانشگاه علوم دریایی نوشهر برگزار شد، گفت: وظیفه این سازمان برآوردن نیازهای تکنولوژیک و ضروری به تجهیزات و سامانه های پیشرفته است.

وی افزود: اجرای پروژه‌هایی با تکنولوژی بالا مستلزم کار علمی حساب شده و دقیق است.

غلام‌زاده تاکید کرد: 500 مقاله در این همایش ارائه شد که دستاوردهایی را به همراه خواهد داشت و نیازمندی نیرو را در برخی حوزه‌ها مثل پدافند غیر عامل در دریا، لیزر و پهپاد برطرف خواهد کرد.

رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی دریایی ارتش ادامه داد: ما ایده‌ها و طرح‌های مختلف را تغییر ماهیت نظامی می‌دانیم و متناسب با نیازیما‌مان از آن بهره می‌گیریم.

وی با اشاره به پروژه ساخت ناوشکن جماران، گفت: در سال 76 وقتی حضرت آقا دستور دادند که ناوشکنی با قابلیت حمل بالگرد و شلیک موشک ساخته شود، شاید توان این کار وجود نداشت. به همین منظور در سال 80 ایشان مجددا تاکید کردند و به فرمانده وقت نیروی دریایی فرمودند که پروژه موج بسیار مهم است. همچنین تاکید کردند ناوشکن دوم در شمال و با همکاری کسانی که در جنوب هستند، ساخته شود. ایشان همچنین خواستند که موج‌های 2 و 3 و 4 باید از قبلی بهتر باشد.

غلام‌زاده در پایان اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش حرکت عظیمی را برای ساخت ناوگان خود آغاز کرده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا