برنامه های قرآنی ارتش در ماه مبارک رمضان اعلام شد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش گفت: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران برنامه های متنوع و ویژه ای را به مناسبت فرا رسیدن ماه پر خیر و برکت رمضان تدارک دیده است.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام صالحی نسب در جمع کارکنان معاونت فرهنگی و روابط عمومی آجا به تشریح برنامه های پیش بینی شده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان پرداخت و تصریح کرد: این برنامه ها در سه بخش کارکنان پایور، وظیفه و خانواده ها پیش بینی شده است که هر کدام از این عزیزان متناسب با وضعیت خود در کلاس های متنوعی شرکت خواهند نمود.

حجت الاسلام صالحی نسب، برپایی محافل انس با قرآن کریم و کلاس های مرتبط با آن در رشته های روخوانی و روان خوانی، تجوید و صوت و لحن را از جمله برنامه های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این ایام برشمرد و افزود: این برنامه ها همزمان با فرا رسیدن ایام ماه رمضان هر روز صبح در تمامی یکان های نیروی زمینی، قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)، نیروی هوایی، نیروی دریایی و ستاد ارتش برگزار می شود.

وی در ادامه به برگزاری کلاس های ویژه تفسیر قرآن کریم در حوزه مرکزی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با استفاده از مفسران و استادان برجسته حوزه و دانشگاه اشاره کرد.

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش در پایان با بیان اینکه محافل انس با قرآن کریم در ماه رمضان در تمامی یکان های ارتش به اوج خود می رسد، افزود: برگزاری کلاس های تخصصی حفظ و قرائت قرآن کریم در مساجد کوی های مسکونی ارتش نیز از جمله برنامه های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ایام ماه مبارک رمضان برای خانواده های محترم کارکنان ارتش است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا