شناسایی فناوری‌های با قابلیت تزریق قدرت زیاد
تاريخ : 14 / 6 / 1392برچسب:ارتش,ستادج ا ا,بسیج مردمی, | 14:37 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش جانشین فرمانده کل ارتش گفت:‌ شناسایی آن دسته از فناوری‌هایی که قابلیت تزریق قدرت قابل ملاحظه‌ای را دارند، حائز اهمیت است.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از   خبرگزاری فارس ، امیر سید عبدالرحیم موسوی جانشین فرمانده کل ارتش در اولین همایش فناوری‌های نوین دریایی که در دانشگاه علوم دریایی نوشهر برگزار شد، گفت: امروز در هر جای این کشور که نیروهای مسلح به خصوص سواحل مکران که نیروی دریایی ارتش در آن حضور دارد، آثار و برکات دانشگاه نوشهر مشاهده می‌شود.

وی افزود: با ابلاغ تغییر و ارتقای ماموریت‌های نیروی دریایی ارتش به سطح راهبردی بسیاری از مسائل دچار تغییر شد و نقش نزاجا به نقش‌های راهبردی نظامی، امدادی، پلیسی، انتظامی و دیپلماتیک تغییر کرد که باید آن را ایفا کنند.

موسوی ادامه داد:‌تاثیرگذارترین و مهمترین عامل بر فرصت‌ها فناوری است که می‌تواند به ایفای نقش صحیح نیروی دریایی راهبردی کمک کند، هر ملت و سازمانی از جمله نیروی دریایی ارتش اگر بخواهد در مقابله هجمه‌های تغییرات جا نماند و آینده برتر را ترسیم کند، هیچ چاره‌ای جز پیگیری علمی فناوری‌های نوین ندارد. نیروی دریایی ارتش بخوبی آن را دنبال می‌‌کند.

موسوی با بیان اینکه می‌توانیم نیروی دریایی ارتش را به عنوان سازمان الگوی ولایت‌مدار معرفی کنیم، گفت: دیگر نمی‌خواهیم در آینده تاسف بخوریم که از رنج عظیم حضور در اقیانوس‌ها غافل شده‌ایم و ملت و کشورمان را از نعمت عظیم محروم کنیم. باید بخواهیم که آینده چگونه باشد. لذا باید به آینده‌نگری تاکید کنیم. مدیریت آینده باید بتواند صحنه‌های رزم آینده و صنایع دفاعی آن را ترسیم کند.

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه تحلیل اثرات فناوری‌های آینده در صحنه رزم بسیار اهمیت دارد، گفت: شناسایی آن دسته از فناروی‌هایی که قابلیت تزریق قدرت قابل ملاحظه‌ای را دارند حائز اهمیت است.

موسوی در پایان اظهار داشت: نیروی دریایی امروز، نیرویی بزرگ و عظیمی است که در چند سال اخیر افتخارات زیادی برای کشور کسب کرده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا