سردار دهقان : تحویل سامانه پدافندی اس 300 به قرارگاه پدافند هوایی

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

تحویل سامانه پدافندی اس 300 به قرارگاه پدافند هوایی

 

 
 
 پایگاه مردمی ارتش :وزیر دفاع کشورمان از تحویل سامانه پدافندی اس 300 به قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) خبر داد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، صبح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دفاعی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) به خبرنگاران گفت: سامانه اس 300 امروز در اختیار قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) قرار گرفت.

وی افزود: ما در کنار این سامانه، سامانه باور 373 را در حال تولید داریم؛ که این سامانه نیز قابلیت درگیری با اهدافی از قبیل موشک‌های کروز و بالستیک، پهپاد، هواپیماهای جنگی را دارد و قادر است چندین هدف پیش‌بینی شده را شناسایی کرده و مورد اصابت قرار دهد.

وزیر دفاع با بیان اینکه امروز توفیق داشتیم در قرارگاه پدافند جهت بازدید از دستاوردهای جدید دفاعی حضور پیدا کنیم، گفت: سامانه‌های مختلف راداری و مراکز فرماندهی و جستجوی مورد نیاز را احصا و در جهت تکمیل آرایه‌ها و سامانه‌ها در سطوح مختلف اقدام کردیم.

سردار دهقان تصریح کرد: بحمدالله آنچه که امروز در حوزه پدافندی داریم کفایت نیازمان را می‌کند  و سامانه‌های راداری، کشف و تعقیب و درگیری را در داخل می‌سازیم و قادریم که سامانه‌های موشکی و توپخانه‌ای را تولید کنیم؛ که البته در این رابطه باید گام‌های بلندی را برداریم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا