ارتش باید خود را برای سربازی امام زمان(عج) آماده کند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

ارتش باید خود را برای سربازی امام زمان(عج) آماده کند

 
 
 پایگاه مردمی ارتش :فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به حضور مستشاری برخی نیروهای ارتش در سوریه گفت: ارتش اسلام باید خود را برای سربازی امام زمان(عج) آماده کند.
 

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل ازخبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم گرامی‌داشت روز معلم که در دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا برگزار شد، با اشاره به مقام شامخ معلمین اظهار داشت: اهمیت تعلیم و تربیت در دین مبین اسلام به اندازه‌ای است که طبق آیات و روایات این جایگاه رفیع‌تر از جایگاه شهید و شهادت است.

وی افزود: این دانشگاه استادان و معلمان برجسته‌ای را در خود جای داده؛ که مرحوم سرلشکر سلیمی یکی از آن بزرگواران بود؛ که هم در عرصه استادی پیشگام بود و هم یکی از موثرترین افسران در جلوگیری از انحلال ارتش به شمار می‌آمد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در بخش دیگر سخنانش به عملکرد ارتش در دوران دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: ارتش در روزهای آغازین جنگ به ندای "هل من ناصر ینصرنی" امام خمینی(ره) پاسخ مثبت داد و متعاقب آن خیل وسیعی از نظامیان اعم از نیروهای هوایی، زمینی و دریایی وارد عرصه مقابله با دشمن شدند. در ساماندهی غائله کردستان و مقابله با ضد انقلاب لشکر 28 کردستان، لشکر 64، لشکر 81 و تیپ 55 هوابرد ارتش حضور یافتند و نیروی زمینی در همان دوره حدود 2 هزار شهید را تقدیم انقلاب کرد.

امیر پوردستان همچنین با اشاره به حضور مستشاری برخی نیروهای ارتش در سوریه گفت: ارتش باید این رشادتی را که به‌واسطه حضور در صحنه مقابله با دشمنان ایجاد شده را پاس داشته و زمینه رشد آن را فراهم کند؛ چرا که ارتش اسلام در واقع باید خود را برای سربازی امام زمان(عج) آماده کند.

 

این خبر تکمیل می‌شود...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا