رئيس عقيدتي سياسي ارتش: جنگ ديپلماتيك با تلاش مجاهدان عرصه ديپلماسي، به نفع ايران تمام شد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

 پایگاه مردمی ارتش :رئيس عقيدتي سياسي ارتش جمهوري اسلامي ايران گفت: تحت تدابير حكيمانه رهبري و با تلاش خستگي ناپذير مجاهدان عرصه ديپلماسي، جنگ ديپلماتيك دشمنان به نفع ايران تمام شد.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از  ايرنا، حجت‌الاسلام سيد محمدعلي آل‌هاشم روز دوشنبه در يادواره چهار هزار شهيد ارتش جمهوري اسلامي ايران‌ در گيلان اظهار كرد: در سال هاي اخير و درخصوص مسائل هسته اي، تدابير حكيمانه مقام معظم رهبري در راهبري و هدايت مسائل كلان كشور و تلاش خستگي ناپذير مجاهدان عرصه ديپلماسي، موجب شد جنگ ديپلماتيك كه دشمن راه انداخته بود، به نفع جمهوري اسلامي ايران منتهي شود.
وي يادآور شد: در مقطعي كه دشمنان به ملت ايران هجوم آورده و ميهن را مورد تاخت و تاز خود قرار دادند، شهدا در عرصه جهاد و دفاع از كيان ميهن اسلامي مردانه ايستادند و با خون خود نهال انقلاب را آبياري كردند.
حجت‌الاسلام آل‌هاشم خاطرنشان كرد: موقعيت جمهوري اسلامي ايران در منطقه با درايت و رهبري مقام معظم رهبري، جايگاهي بي بديل است.
وي با تاكيد بر اينكه بايد تلاش براي حفظ و اعتلاي كشور را از شهدا بياموزيم، گفت: اگر فرهنگ شهادت طلبي و علاقه جوانان ايران اسلامي به شهادت نبود، امروز چيزي از اسلام براي ما باقي نمي ماند.
وي خاطرنشان كرد: تا زماني كه روحيه شهادت طلبي وجود دارد، دشمن هيچ كاري نمي تواند بكند.
حجت‌الاسلام آل‌هاشم با اشاره به اين كه ايستادگي در مقابل زياده خواهي دشمنان را شهدا به ما آموختند، تصريح كرد: كسي كه در دوران معاصر اين فرهنگ را زنده و زمينه حفظ و ترويج آن را فراهم كرد، بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي بود .
حجت الاسلام آل هاشم با بيان اين كه درس مقاومت را شهدا با پايداري درمقابل دشمنان به ملت شهيد پرور ايران آموختند، افزود: عزت و عظمتي كه امروز ملت ايران از آن برخوردار است، مرهون فداكاري و ازخودگذشتگي شهدا و ايثارگران است .
رئيس عقيدتي سياسي ارتش جمهوري اسلامي ايران متذكر شد: وظيفه ما در برابر شهدا، حفظ فرهنگ شهادت طلبي است .
وي افزود: همه ما مديون شهدا هستيم و براي تداوم پيروزي ها و حركت در مسير عزت و اعتلاي كشور، باز هم ولايتمداري و احساس مسئوليت به نظام و ولايت و تلاش براي حفظ و اعتلاي كشور را بايد از شهدا بياموزيم .
وي در ادامه متذكر شد: اگرچه امروز درگيري فيزيكي با دشمنان نداريم، اما نيازمند حفظ فرهنگ دفاع مقدس بعنوان دژي مستحكم و غيرقابل تسخير و فتح در مقابل متجاوزان و دشمنان هستيم .
حجت الاسلام آل هاشم با بيان اينكه اين فرهنگ به بركت خون شهدا به ما رسيده و مي تواند دين، ملت و فرهنگ را از گزند دشمنان مصون بدارد، خاطرنشان كرد: دشمنان با تمام تلاش درجهت زدودن اين فرهنگ تلاش مي كنند و ما موظف به حفظ آن هستيم .
وي اظهار كرد: عزتي كه نصيب جمهوري اسلامي ايران در عرصه هاي بين المللي شده، به بركت خون شهدا و نيروهاي مسلح است .
رئيس عقيدتي سياسي آجا تاكيد كرد : اگر مسئولان در عرصه هاي بين المللي با اقتدار مذاكره مي كنند، به بركت خون شهداست .
وي افزود: وظيفه ما درشرايط كنوني، ادامه راه شهدا و استقامت در برابر زياده خواهي هاي دشمنان است.
حجت الاسلام آل هاشم متذكر شد: با پيروي از منويات مقام معظم رهبري، نبايد اجازه دهيم آسيبي به اين مملكت وارد آيد.
رئيس عقيدتي سياسي آجا با بيان اينكه بزرگداشت ياد و خاطره شهدا بخشي از وظايف ما درحفظ و اعتلاي فرهنگ جهاد و شهادت است، افزود: يكي از راه هاي جلوگيري از نفوذ دشمن تجليل از خانواده شهدا و برگزاري مراسم يادبود آنهاست.
شهداي ارتش در گيلان را سه هزار و 660 شهيد نيروي زميني ، 62 شهيد نيروي دريايي، 15 شهيد قرارگاه پدافند هوايي و 9 شهيد نيروي هوايي تشكيل مي دهند.
 

انتهای پیام /*

لینک خبرگزاری فارس را اینجا کلیک کنید 

لینک خبرگزاری صداوسیما را اینجا کلیک کنید 

لینک خبرگزاری مهر را اینجا کلیک کنید

لینک خبرگزاری جمهوری اسلامی را اینجا کلیک کنید

لینک خبرگزاری شبستان را اینجا کلیک کنید

لینک خبرگزاری ایلنا را اینجا کلیک کنید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا