ایران مقتدرترین کشور در معادلات منطقه‌ای است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

ایران مقتدرترین کشور در معادلات منطقه‌ای است

 
 
 پایگاه مردمی ارتش :معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا گفت: ایران اسلامی امروز امن ترین، مهمترین و مقتدرترین کشور در معادلات منطقه ای و حتی فرا منطقه ای تبدیل شده است.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا به مناسبت برگزاری کنگره شعر حضرت زینب(س) که با عنوان «حضرت زینب(س) و مدافعان حرم» و تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم غرب و شمال غرب کشور که شامگاه جمعه سوم اردیبهشت  در کرمانشاه برگزار شد، پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

سلام و رحمت و برکات خدا به روح مطهر امام راحل علی الله مقام الشریف و ارواح طیبه پاک و مطهر شهدا.

سلام و رحمت خدا به مقام معظم امامت و ولایت امر، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خمینی عزیز مدظله العالی.

سلام و رحمت و برکات خدای سبحان به رزمندگان اسلام، ایثارگران، غرب و شمال‌غرب کشور، یادگاران حماسه هشت سال دفاع مقدس و همه خانواده‌های معزز شهدا.

موفقیت ممتاز منطقه‌ای و تأثیرگذاری فرامنطقه‌ای انقلاب اسلامی الگوگیری ملل مسلمان و حق طلب به عنوان بزرگترین حقیقت در طلیعه هزاره سوم، مرهون اتکال این انقلاب به قدرت لایزال الهی و حرکت، استقامت و بیداری شما مردم عزیز، فهیم، بصیر، انقلابی و ولایتمدار در صراط مستقیم قرآن و عترت و پیگیری آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) و رهبری حکیم و فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای عزیز است.

در گفتمان انقلاب اسلامی، استقلال همه‌جانبه و تلاش برای حفظ و ارتقای عزت ملی با پیشرفت و خود اتکایی، به‌ویژه در حوزه علوم و فناوری های نوین یک اصل است.

اسلام ناب محمدی(ص) با قرائت حضرت امام خمینی(ره) را می‌توان به‌عنوان دال مرکزی گفتمان انقلاب اسلامی دانست. این اسلام، همان اسلام سیاسی، اسلام انقلابی و اسلام جهاد و مبارزه و شریعت محور است؛ لذا در سال « اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل»؛ با یک نگاه حداکثری می توان به تمام نیازهای انسان پاسخ داد.

در گفتمان انقلاب اسلامی، سعادت دنیا و کمال آخرت انسان به‌صورت توأمان مورد توجه است. براین اساس نظام اسلامی، همان طور که باید دغدغه تأمین دنیای مردم رااز نظر آرامش، امنیت، رفاه، معیشت و دیگر حقوق شهروندی داشته باشد، باید دغدغه رستگاری و کمال اخروی مردم را نیز داشته باشد و برای رشد وتعالی معنوی فرد و جامعه نیز برنامه ریزی کند که همان مدیریت جهادی و اسلامی است.

در این راستا با نگاهی واقع‌گرایانه به برگ‌هایی از تاریخ ایران طی 300 سال گذشته در جنگ هایی که دشمنان علیه این سرزمین تحمیل کرده اند، شهرهای زیادی از پیکره ایران جدا شده و تنها در حماسه ماندگار هشت سال دفاع مقدس ایران اسلامی است که حتی یک وجب از خاک وطن در چنگ دشمن باقی نمانده است.

امروز به لطف خداوند قادر متعال در هم کوبنده ستمگران، جباران و متجاوزان به برکت رشادت‌ها، ایثارگری‌ها، شهادت‌ها و اراده‌های مستحکم، همت و غیرت مردان رزمنده سرافراز و با حمایت مادران، خواهران، همسران، شهدا و ایثارگران و انفاس قدسیه حضرت امام خمینی(ره) و رهبری داهیانه حضرت امام خامنه‌ای، ایران اسلامی امن‌ترین، مهم‌ترین و مقتدرترین کشور در معادلات منطقه‌ای و حتی فرامنطقه‌ای تبدیل شده است.

امید است بتوانیم در ایام 13 رجب المرجب که روز میلاد مولود کعبه حضرت علی(ع) آغازگر اشاعه عدالت و ولایت و اسوه ایمان، شجاعت، شهامت، اخلاص و ... است، یگانه مردی که در خانه کعبه چشم به جهان گشود و در خانه خدا نیز به رستگاری و لقاء الله رسید، زندگی این امام بزرگوار که سرشار از پند و عبرت و درس بندگی و ایثار برای همه ما است، در تمامی مراحل زندگی رفتار، کردار، گفتار و اعمال خود علی گونه باشیم.

ایام ولادت حضرت امیرالمومنین(ع) ایام پر برکتی است که آغاز ایام البیض و اعتکاف است؛ اعتکاف فرصتی گران‌بها برای تفکر و خلوت با معبود، رشد و تکامل، پاک و خالص شدن، طلب استغفار و ارزیابی اعمال است.

زمانی برای آماده شدن به‌منظور گام برداشتن در مسیر تعالی دنیوی و اخروی در آینده است؛ در این ایام دست به سوی آسمان رحمت الهی برداشته، از بارگاه الهی فضل و کرامت و توفیق و طاعات و نورانیت دل را طلب می‌کنیم.

یاد سرداران و امیرانی چون شهیدان علی صیاد شیرازی و محمد بروجردی مسیح کردستان، عارف و مجاهد شهید، دکتر مصطفی چمران، فرمانده باتدبیر اورامانات سردار ناصر کاظمی و سایر شهدای انقلاب و دفاع مقدس به‌خصوص شهدای مدافع حرم همچون شیر بیشه سامرا شهید مهدی نوروزی، راد مرد مبارزه با تکفیری و الحاد، شهید ستار عباسی، دلیر مرد جبهه سوریه شهید صادق یاری، غیرت مند شجاع شهید سجاد حبیبی، ولایتمدار غیور شهید اکبر ملک شاهی، جوانمرد رشید شهیدرضاعباسی، رادمرد فهیم شهید ابوذر امجدیان، مردم دار شجاع شهید سعید قارلقی، ایثارگر وفادار شهید حمزه کاظمی راگرامی داشته و به رزمندگان جان برکف، شهدای گلگون کفن از سپاه و ارتش به‌ویژه پیشمرگان مسلمان کرد عزیز که قهرمانانه در کرمانشاه و کردستان و آذربایجان غربی، فتوت و غیرت خود را به جهانیان نشان دادند، درود می‌فرستیم.

همان‌طور که پیام‌آوران خون امام علی(ع) و امام حسین(ع) حضرت سجاد و حضرت زینب علیهما‌السلام، پیام خون شهیدان کربلا را به کوفیان و مردم شام رساندند، شما نیز به‌عنوان خانواده شهیدان دفاع از حریم ولایت، پیام شهدای مدافع حرم حضرت زینب سلام‌الله علیها را به گوش جهانیان و پیروان حق و حقیقت برسانید.

این پیام از دوران دفاع مقدس تاکنون دفاع از ولایت، تکلیف‌مداری، استقامت در راه خدا، مقابله با استکبار جهانی و شهادت‌طلبی است و مبارزان، شهدای حریم ولایت و امامت این طریق را از نهضت عاشورا و فتوت و شجاعت حیدر کرار گرفته‌اند.

اینجانب شهادت، رشادت و جوانمردی و حماسه‌آفرینی برادران پاسدار که در دفاع از حرم آل‌الله و در مقابله با اشقیای تکفیری و ضد اسلام به ملکوت اعلی پرکشیدند را به پیشگاه حضرت بقیةالله الاعظم(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مد ظله العالی)، خانواده معزز و صبور شهیدان، بازماندگان و مردم شریف کرمانشاه تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

از خداوند متعال مسئلت دارم که همه ما را در پاسداری از ارزش‌ها، آرمان‌های شهدا و دفاع از کیان انقلاب، هویت ملی و دینی این مرز و بوم با پیروی از منویات مطاع فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز موفق و موید بدارد.

پروردگارا ما را در تداوم راه درخشان وسرنوشت‌ساز شهدا نصرت و یاری فرما.

والعاقبه للمتقین

معاون امور ارهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا

سرلشکر پاسدار دکتر مصطفی ایزدی

اردیبهشت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا