مقابله با 18 عملیات روانی در 2 سال گذشته/ رزمایش‌ها نیازمند پیوست فرهنگی است/ ایجاد شبکه خبرنگاران د

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

مقابله با 18 عملیات روانی در 2 سال گذشته/ رزمایش‌ها نیازمند پیوست فرهنگی است/ ایجاد شبکه خبرنگاران دفاعی کشور

 
 
 پایگاه مردمی ارتش :معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح از مقابله با 18 عملیات روانی دشمن در 2 سال گذشته با استفاده از دانش و ابزار بومی خبر داد.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار "داود عامری" معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح در نشست معاونت امور بسیج و فرهنگ دفاعی که پیش از ظهر امروز برگزار شد، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگ اظهار داشت: اقدامات معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل دارای تنوع بسیاری است. تلاش است هر ساله براساس ماموریت‌های کلان و موقعیت‌های پیش آمده اهدافی را ترسیم کنیم تا معاونت به سوی آن اهداف حرکت کند.
 
وی افزود: تبلیغات دفاعی را از دو منظر می‌توان دید، نخست ستادی برای هماهنگی و مرکزی راهبردی است. در معاونت تبلیغات دفاعی 62 جلسه سیاست‌گذاری برگزار و 19 سند راهبردی تصویب شد و امروز فعالیت‌های این ستاد فراملی است.

سردار عامری با اشاره به پیوست فرهنگی گفت: همه رزمایش‌ها و اتفاقات مهم نیازمند پیوست فرهنگی است.

وی در خصوص حوزه اطلاع رسانی و مراقبت‌های رسانه‌ای بنابر مصوبات شورای عالی امنیت ملی اظهار داشت: ستادی برای این کار تشکیل خواهد شد. همچنین در سال جاری شبکه خبرنگاران دفاعی کشور با عضویت 400 خبرنگار را ایجاد می‌کنیم.

سردار عامری رویکرد دیگر معاونت تبلیغات دفاعی را ساماندهی و انسجام بخشی فعالیت‌های فرهنگی و عملیات روانی دانست و تصریح کرد:  در 2 سال گذشته 18 عملیات روانی از سوی غرب در کشور اجرا شده است؛ تا بتوانند صحنه را در منطقه عوض کنند؛ که با استفاده از دانش و ابزاری که در این حوزه داشتیم به مقابله با آن پرداختیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته بیش از 600 مرکز نیروهای مسلح را رصد فرهنگی کردیم، بیان داشت: برای سال 95 اهداف و برنامه‌های کلانی پیش‌بینی شده است؛ که بر همین اساس در تاریخ 26 اردیبهشت همایش فرهنگ دفاعی با مشارکت 40 دستگاه کشوری برگزار می‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا