توان نظامی ایران بازدارنده است/ برای ارتقای موشکها از هیچ کشوری اجازه نمی‌گیریم

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

توان نظامی ایران بازدارنده است/ برای ارتقای موشکها از هیچ کشوری اجازه نمی‌گیریم

 
 
 پایگاه مردمی ارتش :فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: متناسب با دکترین دفاعی بازدارنده کشورمان، ظرفیت‌های دفاعی را در خود ایجاد می‌کنیم، و برای ارتقای توان موشکی از هیچ کشوری اجازه نمی‌گیریم.

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با  خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، با اشاره به اهمیت ارتقای توان دفاعی نیروهای مسلح به‌ویژه توان موشکی اظهار داشت: همواره و طبق وظیفه، متناسب با تهدیدهای پیشِ رو، سامانه‌های دفاعی را ارتقا می‌دهیم.

وی افزود: یکی از این توانمندی‌ها که حتما باید مورد توجه و فعالیت تخصصی قرار گیرد، موضوع توانمندی موشکی است؛ که بحمدالله با توجه به دانش تخصصی و توانمندی‌هایی که در صنعت دفاعی در این رابطه وجود دارد، امروز موشک‌های ما از برد، دقت و قدرت تخریب لازم برخوردارند؛ به‌طوری که توانسته سطحی از بازدارندگی را در برابر دشمن به‌وجود بیاورد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه دکترین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی مبتنی بر بازدارندگی است، گفت: ما متناسب با این دکترین ظرفیت‌های دفاعی را در سطح نیروها ایجاد می‌کنیم، و برای ارتقای توان موشکی و دفاعی از هیچ کشوری اجازه نمی‌گیریم.

وی در پایان توان نظامی ایران را بازدارنده دانست و با اشاره به اینکه هدف ما از ارتقای توان دفاعی، اجرای عملیات و تهاجم علیه دیگران نیست، تأکید کرد: در واقع هدف ما ایجاد بازدارندگی است؛ که بحمدالله این مهم امروز به برکت نیروهای توانمند، متعهد و ولایتمدار مسلح کشور اجرا شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا