با حضورامیر سرتیپ دادرس؛استودیوی تلویزیونی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افتتاح شد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

 پایگاه مردمی ارتش :استودیوی تلویزیونی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حضور امیر سرتیپ دادرس، معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد ارتش و حجت الاسلام آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به بهره برداری رسید.

 

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر دادرس در مراسم افتتاح این استودیوی دیجیتال که به آخرین فناوری های تصویربرداری و ضبط و پخش تلویزیون مجهز شده است؛

وی گفت: اگر امروز دشمن با تمام توان در عرصه های فضای مجازی ظاهر شده است؛ هر حرکتی که بتواند در برابر این هجمه فرهنگی و در جهت حفظ ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایجاد شود، بسیار ارزشمند است و ما از این اقدام سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و تمامی مسئولان و دست اندرکارانی که در طراحی و راه اندازی این استودیوی پیشرفته تلاش و کوشش کردند، تشکر و قدردانی می نماییم و ان شاء الله این حرکت فرهنگی که در آستانه روز ارتش و حماسه آفرینی های نیروی زمینی به بهره برداری رسید برای ارتش جمهوری اسلامی ایران و نظام اسلامی مایه خیر و برکت باشد.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نیز گفت: امروز خوشحالیم که در آستانه روز ارتش و حماسه آفرینی های نیروی زمینی قهرمان، استودیوی تلویزیونی ارتش با حضور تعدادی از فرماندهان و مسئولان عالیرتبه ارتش جمهوری اسلامی ایران مورد بهره برداری قرار گرفت. جا دارد که این روز را خدمت تمامی ارتشیان عزیز تبریک عرض کنیم و ان شاء الله بتوانیم از این استودیوی جدید برای انعکاس فعالیت ها و تلاش های ارزشمند ارتشیان قهرمان نهایت استفاده را داشته باشیم.

گفتنی است، استودیوی تلویزیونی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مساحتی حدود 200 متر مربع در محل ساختمان شماره یک حوزه مرکزی این سازمان ساخته شده و دارای یک استودیوی تلویزیونی مجهز با کیفیت ضبط و ارسال تصاویر فول اچ دی و صدای سه بعدی، اتاق فرمان دیجیتال، اتاق گریم، تالار انتظار و سالن کنفرانس می باشد.

شایان ذکر است، این استودیوی پیشرفته که قابلیت تولید انواع برنامه های تلویزیونی، ضبط پلاتو و مصاحبه ها و حتی اجرای نمایش های استودیویی را دارد؛ در مدت زمان 5 ماه به بهره برداری رسیده است.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا