اولین گروه تخصصی جنگال و سایبر ارتش تشکیل می شود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 پایگاه مردمی ارتش فرمانده دانشکده فرماندهی و ستاد ارتش با بیان اینکه اولین گروه تخصصی جنگال و سایبر تشکیل می شود، گفت: این اقدام نشان دهنده توجه جدی ارتش به جنگال و سایبر است.

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از مهر، امیر سرتیپ حسین ولیوند فرمانده دافوس در مراسم آغاز دوره های 24 و 8 حرفه‌ای دانشجویان دانشکده فرماندهی ستاد ارتش که امروز شنبه در محل این دانشگاه برگزار شد، گفت: خیل عظیم شهدا در طول دفاع مقدس تقدیم شده اند به ویژه شهدای ارتش و بویژه شهدایی که دوره دافوس را طی کرده‌اند که نمونه‌ای از آنها شهید آبشناسان است، لذا به همین منظور در آینده ای نه چندان دور همایشی در همین راستا برگزار می کنیم.

وی با توجه به تحولات منطقه ای افزود: در تحولات منطقه ای دافوس نگاهش، نگاه تاکتیکی، عملیاتی، راهبردی است و صرفا توجه به حوزه تاکتیکی ندارد و به حوزه های دیگر نیز توجه می کند.

امیر ولیوند ادامه داد: ما از کشورهای همسایه و همپیمانان در دانشکده دافوس دانشجو داریم و همینطور به این کشورها دانشجو نیز اعزام می کنیم ولی قطعا دانشجویانی که از ایران به کشورهای دیگر می روند هم سفیر ایران هستند هم آموزش های نظامی را دنبال می کنند و تاثیر دافوس به دانشجویان میهمان بسیار بیشتر است.

فرمانده دافوس سپس به دوره های بیست و چهار و هشت حرفه ای اشاره و بیان کرد: آزمون این دوره بهمن سال گذشته برگزار شد که به سبب فضای خاص و محدود از بین هزاران نفر 409 نفر برای مصاحبه دعوت شدند و حدود 270 نفر از بهترین افسران ارتش، سپاه، ستاد کل نیروهای مسلح، سازمان حفاظت اطلاعات و سازمان عقیدتی- سیاسی برای شروع دوره کارشناسی ارشد انتخاب شدند.

وی افزود: طول دوره کارشناسی ارشد دو سال تمام است که سه ترم آن در دافوس و یک ترم تحصیلی دیگر در کاروان های یگان برگزار می شود. همچنین دانشجویان شش ماه برای دفاع از پایان نامه خود فرصت دارند.

امیر ولیوند با بیان اینکه سوالات آزمون را طوری طراحی کردیم که افسرانی که عملکرد بهتری در کار اجرایی دارند، بهتر پاسخ دهند، توضیح داد: دافوس حوزه آموزشی تخصصی نیست، بلکه بهره برداری از تخصص ها است، ما در حوزه مصاحبه حساس بودیم و دقت نظر لازم را انجام دادیم و در این دوره اولین دوره گروه های تخصصی جنگال و سایبر برگزار می شود و این نویدبخش توجه جدی به جنگال و سایبر را نشان می دهد.

در این مراسم علاوه بر امیر سرتیپ ولیوند، امیر سرتیپ خرم‌طوسی جانشین معاون اجرایی فرمانده کل، امیر حیدری جانشین نیروی زمینی، همچنین جانشین قرارگاه پدافند هوایی نیز حضور داشتند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا