نمایش تجهیزات جدید پدافند هوایی در رژه روز ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

نمایش تجهیزات جدید پدافند هوایی در رژه روز ارتش

 
 
 پایگاه مردمی ارتش :جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: در روز 29 فروردین این قرارگاه با نمایش تجهیزات جدید خود، عزت و افتخار را به رخ جهانیان خواهد کشید.
به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) از یگان محمول و تجهیزات و ادوات شرکت‌کننده این قرارگاه در رژه روز ارتش بازدید کرد.

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) طی این بازدید ضمن ابراز رضایت از آمادگی این یگان‌ها در جمع کارکنان اظهار داشت: قرارگاه پدافند هوایی با اقتدار در رژه روز ارتش شرکت می‌کنند و ملت عزیز ایران در روز 29 فروردین شاهد صلابت و اقتدار فرزندان خود در ارتش خواهند بود و قرارگاه پدافند هوایی با نمایش تجهیزات جدید خود عزت و افتخار را به رخ جهانیان خواهد کشید.

امیر صباحی‌فرد گفت: به فضل خداوند امروز قرارگاه پدافند هوایی آماده‌تر از هر زمان دیگر است و این آمادگی نتیجه تلاش‌ها و مجاهدت‌های کارکنان غیور این قرارگاه است و کارکنان جان برکف مؤمن و متعهد این قرارگاه با دل و جان از آسمان میهن اسلامی پاسداری می‌کنند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا