حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم: ارتش ثابت کرد شایسته اعتماد و حمایت از سوی امام و رهبری است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

ارتش ثابت کرد شایسته اعتماد و حمایت از سوی امام و رهبری است

 

 
 
 پایگاه مردمی ارتش :رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: ارتشیان با خلق حماسه های بی بدیل در دوران دفاع مقدس و تقدیم بیش از 48 هزار نفر شهید ثابت کردند شایسته اعتماد و حمایت از سوی امام و رهبری بوده و هستند.
به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس،   حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم صبح امروز و در آستانه 29 فروردین روز ارتش و گرامیداشت حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان با حضور در مرکز آموزش شهدای وظیفه نیروی زمینی (01) در جمع فرماندهان و دانشجویان این مرکز با اشاره به صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر نامگذاری 29 فروردین به نام روز ارتش، تصریح کرد: امام راحل با هوشیاری و دور اندیشی که داشتند با صدور این فرمان ضمن حفظ و تأیید ارتش در شرایط حساس انقلاب، تمام توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه تأکید کرد: امروز، ارتش جمهوری اسلامی ایران در حفظ تمامیت ارضی و حدود و ثغور میهن اسلامی نقش بسزایی ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه توان رزمی ارتش موجب بازدارندگی مناسب در برابر تهدیدات دشمنان شده، افزود: امروز، قدرت و توان بازدارندگی نیروهای مسلح موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی و پشتوانه مسئولان دستگاه‌های دیپلماسی بوده و اگر امروز مذاکره کنندگان ما با اقتدار در مجامع بین المللی صحبت می‌کنند، به پشتوانه همین اقتدار و قدرت بازدارندگی است.

حجت الاسلام آل هاشم افزود: ارتش محصول اعتماد و عنایت حضرت امام خمینی (ره) و هدایت رهبر فرزانه انقلاب است و با طی مسیر رشد و بالندگی به ارتشی مقتدر و حزب اللهی تبدیل شده است.

وی در پایان ضمن گرامیداشت روز ارتش و تبریک این روز به آحاد کارکنان غیور ارتش سرافراز، یاد و خاطره شهدای والامقام ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا