دستاوردهای جدید نزاجا رونمایی شد+ عکس

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

دستاوردهای جدید نزاجا رونمایی شد+ عکس

 
 
  پایگاه مردمی ارتش :سامانه پدافند هوایی "بهمن"، خودروی تاکتیکی 6*6 "کیان" و خودروی تجسسی،‌تانک بهینه سازی شده «چیفتن» و سلاح تک‌تیرانداز کالیبر 7.62 جدید ارتش با حضور امیر سرتیپ پور دستان رو نمایی شد.
 

به گزاش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس؛ دستاوردهای جدید دفاعی نزاجا در آستانه 29 فروردین که روز ارتش نامگذاری شده است، با حضور امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش رونمایی و در اختیار یگان های تابعه این نیرو قرار گرفت.

بر اساس این گزارش تانک‌های بهینه سازی شده «چیفتن»، انواع خودروهای سبک، نیمه‌سبک و نیمه‌سنگین و همچنین خودروهای تانک‌بر، سلاح تک‌تیرانداز کالیبر 7.62 که دوربین‌های دید در شب و دید در روز بر روی آن نصب شده، بخشی از دستاوردهای دفاعی نزاجا است که در این مراسم رونمایی شد.

علاوه بر این سامانه پدافند هوایی "بهمن" با کالیبر 57 میلیمتری  که در گذشته بر روی نفربرهای شنی‌دار نصب شده بود و امروز این سامانه به‌صورت خودکششی در آمده و به رادارهای "باند ایکس" مجهز شده و قابلیت شبکه شدن را داراست؛ یکی دیگر از دستاوردهای است که امروز با رونمایی در اختیار یگان های تابعه قرار گرفت.

خودروی تاکتیکی پوریا

خودروی تجسسی (ان آر بی سی شهرام)


سامانه خودکششی پدافند هوایی بهمن 57

تانک تیام

خودروی تاکتیکی 6*6 "کیان" که کاملا بومی بوده و توسط جهاد و خوکفایی نزاجا از صفر تا صد آن ساخته شده و قابلیت حمل توپ‌های کششی و خودکششی را دارد و خودروی تجسسی (ان آر بی سی شهرام) که همچون یک آزمایشگاه متحرک در صحنه رزم عمل می کند، و همچنین تانک اصلی میدان نبرد با نام "تیام" مجهز به توپ 105 میلیمتری، نیز بخش دیگری از توانمندی‌های متخصصان کشورمان بود که امروز برای اولین بار به نمایش در آمد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا