راه اندازی مدرسه تک تیراندازی در نزاجا

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

راه اندازی مدرسه تک تیراندازی در نزاجا

 
 
 پایگاه مردمی ارتش :فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ساخت تک تیر اندازها در کالیبرهای مختلف از اقدامات نزاجا برای مواجهه با چهره جدیدی از تهدیدات است که در مکمل این موضوع مدرسه تک تیراندازی را نیز در سطح نیرو راه اندازی کردیم.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس؛ امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: امروز با چهره جدید از تهدیدات مواجه هستیم که با توجه به فضای تهدیدی جدید، با انجام اقداماتی خود را برای مقابله با آنها آماده می کنیم؛ برای نمونه تشکیل یگان های واکنش سریع که در کوتاه ترین زمان ممکن می توانند در نقاط مختلف حاضر شوند و از مرزهای کشور دفاع کنند، یکی از اقدامات ما برای مقابله با تهدیدات جدید است.

وی افزود: ارتش علاوه بر برقراری امنیت در مرزها، همواره گوش به فرمان رهبری قرار دارد و آماده است تا در برابر هر تهدیدی در هر نقطه که منافع جمهوری اسلامی ایران ایجاب می کند اقدام لازم را به عمل آورد.  

امیر پوردستان ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات نیروی زمینی ارتش بررسی مداوم و مستمر تهدیدات نوین است برای مثال ما بر روی تکنیک و تاکتیک های جنگی تروریست ها و نوع سلاح هایی که آنها استفاده می کنند تحقیقات ویژه ای انجام دادیم و متناسب با آن، قابلیت های دفاعی لازم را درسطح نیرو ایجاد کردیم.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از اقدامات ما متناسب با تهدیدات پیش رو، ارتقای ظرفیت های بالگردی است که با کمک صنایع دفاعی کشورمان، موشک های لیزری هدایت شونده را روی بالگردها نصب کردیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه گفت: همچنین ساخت تک تیر اندازها در کالیبرهای مختلف از دیگر اقدامات نزاجا برای مواجهه با چهره جدیدی از تهدیدات است که در مکمل این موضوع مدرسه تک تیراندازی را نیز در سطح نیرو راه اندازی کردیم.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت های تحرک و چالاکی نیروی زمینی ارتش، تصرح کرد: با کمک صنعت دفاعی، سطح تحرک و چالاکی نیرو را با سلاح های جدید ارتقا دادیم که به عنوان مثال می توان به افزایش قدرت آتش سلاح های نیروی زمینی ارتش اشاره کرد.

امیر پوردستان همچنین با تقدیر از فعالیت های سازمان جهاد خود کفایی نزاجا به دلیل تبدیل کردن تحریم  ها به فرصت، اظهار داشت: افرادی که در روزهای آغازین انقلاب دنبال انحلال ارتش بودند و برای توجیه این اقدام خود عنوان می کردند چون قصد جنگ با هیچ کشوری را نداریم پس نیازی هم به ارتش نداریم، اکنون همان افراد می گویند نیازی به موشک نداریم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا