پیشرفت دیپلماسی وابسته به غرش موشک ها است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

پیشرفت دیپلماسی وابسته به غرش موشک ها است

 
 
 پایگاه مردمی ارتش :جانشین فرمانده کل ارتش گفت: امروز در پناه چرخش شنی تانک ها و غرش توپ ها فن آوری اجازه رشد پیدا می کند و حرکت ناوها و غرش جنگندها و موشک ها است که فرصت و پیشرفت دیپلماسی را به وجود می آورد.
به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ عبدالرحیم موسوی در هفدهمین یادواره شهید صیاد شیرازی در محل مسجد چهارده معصوم منطقه اسلام آباد شهر زنجان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا افزود: تهدیدات علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همه جانبه است و این تهدیدات در همه حوزه‌ها وجود دارند.

وی با بیان اینکه دشمنان از هر فرصتی برای نفوذ و ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کنند، ادامه داد: آمریکا از هر فرصتی برای نفوذ و ضربه زدن برای نظام اسلامی استفاده می‌کند و این امر همواره در زمینه‌های مختلف سیاسی، نظامی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی وجود دارد.

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه آب ایران و آمریکا هرگز به یک جوی نخواهد رفت، عنوان کرد: ماهیت انقلابی اسلامی ایران آرمانخواهی، ضد استکباری و ضد سلطه است و ماهیت دنیای استکبار نقطه مقابل این امر است.

وی ادامه داد: دشمنی‌ها و تهدیدات علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همه جانبه است و در یک مقطع خاص و یک مولفه قدرت نیست و این تهدیدات خطی و کنار هم نیستند.

امیر موسوی با بیان اینکه دشمن با تهدیدات پیچیده وارد عرصه مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است، افزود: هدف تهدیدات دشمن اصل و ریشه و تمامیت نظام مقدس جموری اسلامی ایران است.

وی ضمن تاکید بر اینکه وقتی تهدید همه جانبه است دفاع نیز باید همه جانبه باشد، تصریح کرد: همه باید خود را در سنگر دفاع و مبارزه با تهدیدات دشمنان ببینند و همه مسئولان در هر سنگری که هستند باید به این اصل مهم و اساسی توجه جدی داشته باشند ودر این زمینه تلاش کنند.

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه همه آحاد جامعه باید در کنار هم متحد و همدل در مقابله با تهدیدات دشمن باشند، افزود: همه عرصه‌ها باید به عنوان خاکریز برای مردم و مسئولان به عنوان سنگر مقابله با تهدیدات دشمنان باشد و در این زمینه باید انسجام داشته باشند.

وی در ادامه منطق و زبان دشمن را منطق و زبان زور عنوان کرد و با تاکید بر اینکه دشمن به جز زبان زور چیزی دیگری را نمی‌فهمد، بیان داشت: خصلت دشمنان ایران این است که به جز زبان زور، زبان دیگری را نمی‌فهمند.

امیر موسوی افزود: در دفاع و بازدارندگی فقط کنار هم بودن کافی نیست و باید در هم تنیده و یکپارچه عمل کنیم.

وی با اشاره به جایگاه ویژه قدرت دفاعی کشور به عنوان مشت آهنین ملت در برابر استکبار، افزود: آرزوی همه ما پذیرش منطق از سوی دنیا است و همواره ما دنیا را دعوت به منطق کرده‌ایم ولی دزد اگر دیوار خانه‌ای را قابل عبور بداند از آنجا عبور می‌کند.

امیر موسوی افزود: امروز دنیای سلطه به سرمداری آمریکای جنایتکار پیشرفته ترین و مدرنترین دزد تاریخ است و اگر برج و باروی دفاعی را ضعیف بیند، یک روز هم برای حمله به آن صبر نخواهد کرد.

وی تاکید کرد: واقعیت دنیای امروز این است که در پناه چرخش شنی تانک ها و غرش توپ ها فن آوری اجازه رشد پیدا می کند و حرکت ناوها و غرش جنگندها و موشک ها است که فرصت و پیشرفت دیپلماسی را به وجود می آورد.

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: فریاد «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم، آماده»، ایستادگی، مقاومت و آمادگی بسیج و ملت بزرگ ایران اجازه می‌دهد تا چرخ های اقتصاد به نفع ملت بچرخد.

وی با اعلام اینکه نیروهای مسلح به عنوان دژهای مستحکم هستند، تاکید کرد: برای افزایش توان دفاعی نیاز به مجوز هیچ‌کس نداریم و تنها گوش و چشم‌مان به فرماندهی معظم کل قواست و پیشمگری برای ملت ایران را بزرگترین مدل افتخار خود می دانیم.

امیر موسوی با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی قبل از اینکه هر شخصیت دیگری داشته باشند، یک الگوی اخلاقی بودند، ادامه داد: حضور پرشور مردم در یادواره شهید صیاد شیرازی نشان می‌دهد که تکرار صحبت در مورد این شهید بزرگوار ملال‌آور نبوده و هنور تمامی ابعاد شخصیتی ایشان بازگو نشده است.

وی با بیان اینکه سخن گفتن در مورد شهید صیاد شیرازی سخن پیرامون یک شاگرد ممتاز اسلام، قرآن و ولایت است، گفت: درود بر پیامبر بزرگوار اسلام و ائمه اطهار(ع) که چنین شاگردی در مکتب آنها پرورش یافت و سخن از او تایید و تاکید دین‌داری، خلوص، تلاش، مقلد واقعی بودن، ذوب در ولایت و منتظر واقعی امام زمان(عج) است.

امیر موسوی تصریح کرد: شهید صیاد شیرازی عشق به خداوند متعال را در نمازش به نمایش می‌گذاشت، چرا که اهتمام و جدیت فوق‌العاده‌ای در برقراری نماز اول وقت و جماعت داشت.

وی با بیان اینکه مبارزه با نفس، دیگر ویژگی شهید صیاد شیرازی بود، افزود: این شهید بزرگوار علاوه بر پایبندی به دین، احکام و شرع، تبلیغ و ترویج دین را تکلیف خود می‌دانست.

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی روحیه ولایت‌پذیری ویژه‌ای داشت، اظهار داشت: این شهید سخت‌ترین تکلیف‌ها را با شادی و خوشحالی انجام می‌داد.

تصریح کرد: شهید صیاد شیرازی به ما آموخت که در بندگی خلوص داشته و صبر و نماز را پشتوانه کارهای‌مان قرار دهیم و مطیع محض مقام معظم رهبری باشیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا