به‌زودی؛ پیوستن "تانک کرار" به سازمان رزم ارتش و سپاه/ خودروی تجسسی شهرام رونمایی می‌شود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

تانک ذوالفقار

 

 پایگاه مردمی ارتش :فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: صنعت دفاعی کشور "تانک کرار" را برای استفاده ارتش و سپاه طی این ماه یا ماه آینده رونمایی می‌کند.

 

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در نشست خبری درباره رونمایی از دستاوردهای جدید نزاجا، گفت: روز چهارشنبه 25 فروردین‌ماه در مرکز آموزش پشتیبانی از چند دستاورد رونمایی کرده و تحویل‌دهی برخی تجهیزات را داریم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تأکید کرد: سامانه پدافند هوایی بهمن 57 میلی‌متری خودکششی، خودروی تاکتیکی کیان صددرصد بومی و خودروی تجسسی "ان‌اربی‌سی" شهرام رونمایی خواهند شد.

امیر پوردستان خاطرنشان کرد: تانک چیفتن بهینه‌سازی شده در سال 95 به ظرفیت نیروی زمینی ارتش اضافه خواهد شد. انواع خودروهای سبک و سنگین را در سال 95 تحویل خواهیم گرفت.

وی در زمینه خرید تسلیحات از روسیه و ادعای آمریکا، گفت: خرید تانک تی90 و جنگنده سوخو30 مطرح شده بود؛ ما برای ارتقای توان دفاعی از تمامی ظرفیت‌ها در هر نقطه‌ای از دنیا استفاده می‌کنیم؛ منهای خطوط قرمزی که رهبری برای ما ترسیم کردند، یعنی سلاح‌های شیمیایی و میکروبی. ظرفیت‌های موجود در کشور بالاست. صنعت دفاعی کشور "تانک کرار" را برای استفاده ارتش و سپاه طی این ماه یا ماه آینده رونمایی می‌کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: خرید تانک تی90 در ستادکل در دستور کار قرار گرفته و تلاش داریم این کار صورت گیرد و این خرید منافاتی با قطعنامه ندارد و آمریکایی‌ها در این زمینه یاوه‌گویی می‌کنند و ظرفیت‌های دفاعی کشور را روز به روز بالاتر خواهیم برد. توان بالگردی خود را افزایش دادیم و گردان‌های واکنش سریع تشکیل شده‌اند.

 

انتهای پیام/*

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا