سردار دهقان در جمع خبرنگاران: آمریکایی‌ها دیگر توان حمایت از عناصر وابسته به خود را ندارند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

آمریکایی‌ها دیگر توان حمایت از عناصر وابسته به خود را ندارند

 
 
 پایگاه مردمی ارتش :وزیر دفاع کشورمان سخنان اخیر وزیر خارجه آمریکا را نشان‌دهنده انفعال و استیصال این کشور در برابر توانمندی‌های دفاعی ایران دانست و گفت: آمریکایی‌ها دیگر توان حمایت از عناصر وابسته به خود را ندارند.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس،  در حاشیه مراسم هفدهمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی در جمع خبرنگاران با اشاره به درخواست دولتمردان آمریکایی‌ مبنی بر محدودیت توانمندی‌های موشکی و دفاعی ایران اظهار داشت: آمریکایی‌ها همیشه چنین هدفی را دنبال کرده‌اند و سخنان اخیر وزیر خارجه آن‌ها نیز نشان‌دهنده انفعال و استیصال آمریکا در برابر توانمندی‌های دفاعی ایران است.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها دیگر توان حمایت از عناصر وابسته به خود را ندارند، افزود: آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند که از طریق فروش سلاح و طرح این موضوع که لازمه بقای کشورها اجرای سیاست‌های آمریکاست، کشورهای منطقه رابه خودشان وابسته کنند.

وزیر دفاع بیان کرد: اگر آمریکایی‌ها مدعی هستند که قصد ایجاد ثبات در منطقه را دارند باید جان کری و سایر مسئولین آن‌ها توضیح دهند که دلیل حضور آمریکا در سایر مناطق چیست و آیا آن‌ها در پی منافع خود هستند یا منافع سایر کشورها.

سردار دهقان ادامه داد: آمریکایی های مدعی چرا در خصوص نسل‌کشی امروز در یمن موضعی نمی‌گیرند؟ این در حالی است که اگر یک اتفاق کوچک در کشوری دیگر رخ دهد آمریکایی‌ها از حقوق بشر دم می‌زنند.

وی همچنین با اشاره به حمایت آمریکایی‌ها از گروهک‌های تروریستی و تکفیری تأکید کرد: اگر آمریکایی‌ها واقعا قصد ایجاد ثبات در منطقه را دارند، باید این منطقه را ترک کرده و دست از حمایت تروریست‌ها بردارند. اگر امریکایی‌ها به این موضوعات بیاندیشند، دیگر یاوه‌گویی نمی‌کنند و حرف مفت نمی‌زنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا