سرلشکر فیروزآبادی:شهید صیاد شیرازی اهل وحدت و همدلی بود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

 پایگاه مردمی ارتش :رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهید بزرگوار ارتش اسلام، سپهبد علی صیاد شیرازی اهل وحدت و همدلی، رفاقت و مهربانی و جلسات روضه امام حسین(ع) بود.

سردار سرلشکر بسیجی سید حسن فیروزآبادی در حاشیه برگزاری مراسم هفدهمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی در جمع خبرنگاران افزود: شهید صیاد شیرازی، افسری نظامی، منضبط، بسیار جدی و وقت ‌شناس بود؛ به ‌طوری که اصول و برنامه‌های فرماندهی را دقیقا به اجرا می ‌گذاشت و شرایط را تحت کنترل داشت.

وی ادامه داد: رفتار این شهید والامقام به گونه ‌ای بود که افرادی که اهل نظم نبودند نمی ‌توانستند بیش از یک روز در کنار ایشان به فعالیت بپردازند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح توضیح داد: شهید صیاد، فردی بسیار مومن و ولایت ‌شناس بود و انجام امور محوله را همچون فریضه ‌ای می‌دانست که باید نسبت به درگاه الهی انجام دهد و درواقع راز بزرگی، موفقیت و بدست آوردن آن پیروزی‌های عظیم از سوی او به واسطه همین خصوصیاتی بود که در وی تجمیع شده بود.

سرلشکر فیروزآبادی اضافه کرد: یکی از خصوصیات شهید صیاد شیرازی، برخورد همراه با تواضع و خضوع و خشوع با مردم و به ‌ویژه روستاییان و عشایر بود؛ به‌طوری که گاهی به شهر و دیار آنان سفر می‌کرد با روستاییان و عشایر هم‌صحبت و همکلام می ‌شد و از نزدیک در جریان امورات و مشکلات آنها قرار می‌گرفت و به من می ‌گفت؛این توفیقی است که خدا به من داده است تا با مردم مستضعف در تماس باشم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح یادآور شد: شهید صیاد می ‌خواست که مردم، آمریکا را همیشه به ‌عنوان شیطان بزرگ بشناسند و همواره انقلابی باشند و انقلابی عمل کنند.

وی گفت: دفتر شهید صیاد شیرازی همیشه محل رجوع اقشار حزب الهی و جبهه ‌ای از سراسر کشور بود. ایشان با خضوع و خشوع در هر لباسی که بود خدمت می‌کرد. او موضوع نظم و انضباط در میان نظامیان را بسیار جدی دنبال می‌کرد ولی در برخورد با مردم بسیار متواضع و صمیمی بود؛ البته انضباط سرمایه‌ای برای همبستگی نیروهای مسلح است.

مراسم گرامیداشت هفدهمین سالگرد شهید امیر سپهبد علی صیاد شیرازی امروز، شنبه در مسجد ستاد کل نیروهای مسلح و در حضور مسئولان عالیرتبه کشوری و لشکری و مردم برگزار شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا