نداجا امسال در اقیانوس اطلس به دریانوردی می‌پردازد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

نداجا امسال در اقیانوس اطلس به دریانوردی می‌پردازد

 
 
 پایگاه مردمی ارتش :فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: این نیرو در نظر دارد سال 95 با عبور از دریای مدیترانه و از طریق تنگه جبل‌الطارق به اقیانوس اطلس شمالی برسد و علاوه بر این با دور زدن قاره آفریقا در اقیانوس اطلس جنوبی نیز به دریانوردی بپردازد.

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، با اشاره به برنامه‌های این نیرو در سال گذشته و همچنین سال جاری اظهار داشت: سال گذشته تمام برنامه‌هایی که این نیرو در تقویم فعالیت‌های خود داشت، عملیاتی و اجرا شد؛ که تمام این برنامه‌ها هم در راستای بالا بردن توان دفاعی و رزمی بود.

وی افزود: حضور در دریاهای آزاد نیز ازجمله برنامه‌های مهم این نیرو در سال گذشته بود؛ که امسال نیز این حضور در دریاهای آزاد ازجمله خلیج عدن و اقیانوس هند جنوبی ادامه خواهد داشت.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: بالا بردن توان دفاعی برای مقابله با هر تهدیدی از مهم‌ترین برنامه‌های این نیروی راهبردی ارتش در سال 95 است؛ تا هیچ‌کسی به خود جرئت ندهد که به منافع ما ضربه‌ای بزند.

وی در پایان تصریح کرد: سال 95 نیروی دریایی ارتش در نظر دارد با عبور از دریای مدیترانه و از طریق تنگه جبل‌الطارق به اقیانوس اطلس شمالی برسد و علاوه بر این با دور زدن قاره آفریقا در اقیانوس اطلس جنوبی نیز به دریانوردی بپردازد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا