رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس یک سنت حسنه است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

 پایگاه مردمی ارتش :حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره تاکید فرموده اند؛ حضور و بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس یک سنت حسنه است که می تواند از تحریف و فراموشی آن دوران ارزشمند جلوگیری کند.

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش که هم اکنون در منطقه عملیاتی جنوب غرب کشور حضور دارد؛ در جمع دست اندرکاران فرهنگی ایستگاه های راهیان نور گفت: ظرفیت راهیان نور به عنوان یک حرکت عظیم فرهنگی می تواند نسل جوان جامعه را به نسل های گذشته که دوران دفاع مقدس را تجربه کرده اند، پیوند دهد و اجزای برجسته این حادثه بزرگ را برای آنان روشن سازد.

وی با بیان اینکه امروز جامعه بویژه جوانان به فرهنگ دفاع مقدس و ارزش های والای آن نیاز دارند تاکید کرد: فرهنگ دفاع مقدس می تواند جوانان را در برابرانواع هجمه های گسترده و برنامه ریزی شده دشمنان مصون نگه دارد.

حجت الاسلام آل هاشم در پایان حضور جوانان به همراه خانواده هایشان را در مناطق عملیاتی دفاع مقدس آن هم در ایام نوروز نشانه عشق و علاقه آنان به شهدا و آرمان های امام (ره) و انقلاب اسلامی دانست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا