نیروی دریایی مایه افتخار ارتش است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

نیروی دریایی مایه افتخار ارتش است

 
 
 پایگاه مردمی ارتش :فرمانده قرارگاه راهیان نور ارتش گفت: نیروی دریایی ارتش در حوزه بین المللی، فرهنگی و نظامی مایه افتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس در جهاد رسانه ای شهید رهبر، امیر سرتیپ رضا خرم طوسی فرمانده قرارگاه راهیان نور ارتش در مراسم تجلیل از خانواده شهدا، جانبازان و پیشکسوتان نیروی دریایی ارتش و نیز افتتاحیه نمایشگاه راهیان نور این نیرو که در آبادان برگزار شد، اظهار داشت: باید قدر لحظاتی که در آن هستیم را بدانیم زیرا زمان نه متوقف می شود و نه به عقب باز می گردد تا شاهد مقاومت 34 روزه مردم خرمشهر در سال 59 باشیم؛ پس به همین خاطر می بایست برای آینده ای بهتر تلاش و مجاهدت کنیم تا ایران اسلامی سربلندتر از گذشته رو به جلو حرکت کند.

وی افزود: نیروی دریایی ارتش به دلیل تلاش هایی که تاکنون در حوزه بین المللی، فرهنگی و نظامی داشته مایه افتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

همچنین در این مراسم ناخدا یکم حمودی فرمانده پایگاه نیروی دریایی ارتش در خرمشهر نیز درباره نمایشگاه راهیان نور این نیرو بیان داشت: نمایشگاه راهیان نور نیروی دریایی ارتش هم چون سالیان گذشته در آبادان و در فضایی به وسعت بیش از هزار متر مربع آماده بازدید کاروان های سرزمین های نور است تا در بخش های مختلف فعالیت های نیروی دریایی ارتش را معرفی کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا