بازدید دریایی زائران راهیان نور از مناطق عملیاتی با شناور نداجا

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

بازدید دریایی زائران راهیان نور از مناطق عملیاتی با شناور نداجا

 
 
 پایگاه مردمی ارتش :معاون نیروی انسانی نداجا گفت: امسال در نمایشگاه راهیان نور نیروی دریایی ارتش، برای زائرن راهیان نور شناوری پیش‌بینی شده است تا از مناطق عملیاتی دیدن کنند.
به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل ازدفاع پرس، امیر دریادار کلهر معاون نیروی انسانی نیروی دریایی ارتش در رابطه با نمایشگاه راهیان نور نداجا گفت: این نمایشگاه هر ساله به‌منظور آشنایی جوانان با رشادت های دریادلان نیروی دریایی ارتش در پایگاه دریایی خرمشهر به وسعت 10 هزار متر مربع و پایگاه دریایی خارک به وسعت 500 متر مربع در اواخر اسفند برپا می­‌شود؛ که امسال در تاریخ 27 اسفند با حضور امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش، مسئولان لشکری و کشوری و جمعی از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران افتتاح خواهد شد.

وی افزود: این نمایشگاه حدود 20 غرفه دارد که علاوه بر غرفه های حجم سازی شده و سه بعدی از دفاع مقدس، موضوعاتی مانند حضور مستمر ناوگروه های نیروی دریایی ارتش در آب های بین المللی، توسعه سواحل مکران، دیپلماسی دریایی، رزمایش‌ها و دستاوردها و توانمندی های مناطق و پایگاه های این نیرو برای بازدید کنندگان تبیین می­شود.

معاون نیروی انسانی نیروی دریایی ارتش در ادامه خاطرنشان کرد: در طول این نمایشگاه 15 روزه، بسته های مختلف فرهنگی با موضوع نیروی دریایی برای زائران و بازدیدکنندگان پیش بینی شده است و همچنین در پایگاه دریایی خرمشهر شناوری برای بازدید زائران پیش‌بینی شده است که به صورت روزانه تعدادی از بازدید کنندگان را ترابری کند.

کلهر میزان بازدید از این نمایشگاه را در سال های اخیر خوب توصیف کرد و گفت: به دلیل تبلیغات و اطلاع رسانی های خوبی که امسال نسبت به سال های گذشته داشته ایم انتظار می­رود بازدید های امسال چشمگیر باشد.

وی در رابطه با راه اندازی نمایشگاه های دیگر در پایگاه های مختلف این نیرو گفت: مبنای کار ما برای راهیان نور در خرمشهر است ولی برنامه هایی پیش بینی شده است که در پایگاه دریایی بوشهر نیز در آینده نمایشگاهی احداث شود.

کلهر در پایان گفت: تعداد چهار نفر از راویان پیشکسوت نیروی دریایی ارتش و چهار نفر از راویان جوان این نیرو برای توضیح و تبیین موضوعات مختلف برای بازدیدکنندگان در یادمان‌ها حضور خواهند داشت.

نمایشگاه راهیان نور نیروی دریایی ارتش در پایگاه دریایی خارک نیز همزمان با افتتاح نمایشگاه در خرمشهر افتتاح خواهد شد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا