امام قطعنامه را قاطعانه پذیرفت تا حق ملت تضییع نشود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتشفرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء گفت: قاطعیت در تصمیم‌گیری از آرمان‌های امام راحل بود و دقیقاً زمانی که لازم بود تا با قاطعیت قطعنامه پذیرفته شود، امام این تصمیم را گرفت تا حقوق ملت ضایع نشود.

به‌گزارشپایگاه مردمی ارتش به نقل از   خبرگزاری فارس، مراسم تجدید پیمان فرماندهان و کارکنان قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء با آرمان‌های امام راحل(ره)، در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی برگزار شد.

این مراسم صبح امروز و با حضور امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء به مناسبت 10 شهریور سالروز پدافند هوایی برگزار شد.

امیر اسماعیلی در این مراسم اظهارداشت: انقلابی که امام خمینی (ره) برپا کرد، برکت‌هایی برای کشور عزیزمان داشت و سایه این درخت تنومند در جای جای دنیا مشاهده می‌شود.

وی با بیان اینکه شایستگی و اقتدار در تک‌تک سلول‌های جمهوری اسلامی ایران مشاهده می‌شود، افزود: قاطعیت در تصمیم‌گیری از آرمان‌های امام راحل بود و شاهد بودیم که دقیقاً در زمانی که لازم بود تا با قاطعیت قطعنامه پذیرفته شود، امام این تصمیم را گرفت تا حقوق ملت ضایع نشود.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء اظهار داشت: احیای اسلام و وحدت مسلمانان شاید در برخی از کشورهای مسلمان باشد اما لازمه آن که نفرت از ظالمین و حمایت از مظلومین است، به وفور در جمهوری اسلامی دیده می‌شود.

امیر اسماعیلی تاکید کرد: هیچ تهدید و تحریمی نمی‌تواند درخت تنومند انقلاب اسلامی را خشک کند چرا که سربازان انقلاب اسلامی سربازان امام زمان(عج) هستند.

وی در پایان اظهار داشت: ما سربازان خلف صالح امام زمان(عج) هستیم و هم آنها که تهدیدمان می‌کنند و هم آنهایی که اسلام را دوست دارند به داشتن او غبطه می‌خورند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا