حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم: وجود فرماندهان اثر بخش برای حفظ و ارتقای توان رزمی از ضروریات است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

 پایگاه مردمی ارتش :رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در دیدار با فارغ التحصیلان دوره های 25 و 9 حرفه ای دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا گفت: در حوزه مسائل دفاعی و نظامی، وجود فرماندهان اثر بخش برای حفظ و ارتقای توان رزمی از ضروریات است.

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  روابط عمومی ارتش، آل هاشم در این دیدار با اشاره به نگاه ویژه اسلام به مدیریت و فرماندهی، بر گزینش، انتخاب و بهره گیری از فرماندهان لایق تأکید کرد و گفت: فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران باید علاوه بر توانمندی های علمی و عملی از ارزش های اخلاقی و معیارهای مورد نظر اسلام برخوردار باشند تا بتوانند وظایف خود را به درستی انجام بدهند.

آل هاشم همچنین در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا خطاب به فرماندهان اشاره کرد و گفت: معظم له در یکی از دیدارهایشان با جمعی از فرماندهان ارتش می فرمایند: "در محیط زندگی و خدمت عنصر فرماندهی و رهبری را در وجود خودتان تقویت کنید و مجموعه تحت امر خود را با عمل، به صراط مستقیم الهی رهنمون سازید".

نماینده ولی فقیه در ارتش به ویژگی های فرماندهان از منظر مقام معظم رهبری پرداخت و افزود: ایمان و معنویت، عزم و اراده راسخ، قانون مداری و انضباط، خودسازی فردی، صبر و استقامت، روحیه فداکاری و ایثار، رفتار محترمانه با زیر دستان، هدایت گری و رهبری و مسئولیت پذیری و خستگی ناپذیری؛ مواردی هستند که رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا از آنها به عنوان ویژگی های فرماندهان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نام می برند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در ادامه به اهمیت مدیریت جهادی اشاره کرد و افزود: در شرایط فعلی و در این مقطع مهم از انقلاب اسلامی، آنچه فرماندهان باید مد نظر داشته باشند، مدیریت جهادی 
است تا با استفاده از آن بتوان در مقابل نظام سلطه مقاومت کرد و کشور را در مسیر پیشرفت رهنمون ساخت.        


 آل هاشم در ادامه سخنانش به انتخابات اخیر مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: پیروز اصلی در این انتخابات مردم و نظام بودند که اقتدار کشور را به رخ دشمنان کشیدند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همچنین در بخش دیگری از سخنانش انتخابات را برگ زرین دیگری در دفتر پر افتخار مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: مقام معظم رهبری در پیام خود پس از برگزاری انتخابات، سپاسگذاری از مردم با انجام خدمت شایسته، ساده زیستی، پاکدستی، ایستادگی شجاعانه در مقابل مداخلات بیگانگان و کار برای خدا را توصیه کردند.

آل هاشم در پایان سخنانش خطاب به فارغ التحصیلان دوره های 25 و 9 دافوس آجا گفت: ان شاءالله شما به عنوان افسران و فرماندهان ارتش و نیز چهره های فرهنگی به منویات و تدابیر مقام معظم رهبری توجه کامل کرده و عامل به فرمایشات ایشان در ارتش جمهوری اسلامی ایران باشید.  

شایان ذکر است در ابتدای این مراسم، امیر سرتیپ دوم ولیوند، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش،  گزارشی از روند آموزش دانشجویان دوره های 25 و 9 حرفه ای این دانشگاه ارائه کرد.  

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا