مراسم چهلمین روز درگذشت سرلشگر سلیمی برگزار می شود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش :مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت مرحوم سرلشگر محمد سلیمی، فرمانده فقید ارتش جمهوری اسلامی ایران و مشاور ویژه فرماندهی معظم کل قوا در امور ارتش فردا پنجشنبه (20 اسفند) برگزار می شود.

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، این مراسم با حضور جمعی از فرماندهان، مسئولان و پیشکسوتان دفاع مقدس، همرزمان و خانواده معزز مرحوم سرلشگر سلیمی و مردم شهید پرور تهران از ساعت 9 صبح در قطعه 70 بهشت زهرا (س) در جوار مزار آن مرحوم مغفور برگزار خواهد شد.  

یادآوری می شود؛ امیر سرلشکر محمد سلیمی، فرمانده ولایی و خستگی ناپذیر سابق کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در دهم بهمن ماه گذشته بر اثر عارضه بیماری به دیدار حق شتافت.

وی در سال 1316 در مشهد مقدس به دنیا آمده و در سال 1336 به دانشگاه افسری ارتش راه یافت. این امیر سرافراز در دوران قبل از پیروزی انقلاب سعی وافری در دریافت رهنمودهای بنیانگذار جمهوری اسلامی داشت و موجب روشنگری و همراهی بدنه ارتش در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی در سایه رهنمودهای حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) شد. وی در تمام لحظات حساس انقلاب و جنگ تحمیلی از امام و مقتدای خود جدا نشد و همواره رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را سرلوحه زندگی سربازی خویش قرار داد.  

امیر سرلشکر سلیمی همواره در تبیین و ترویج افکار و اندیشه های حضرت امام خمینی(ره) و امام خامنه ای (مد ظله العالی) در ارتش و مجموعه نیروهای مسلح و کشور نقش وافری داشت و مثالی بی بدیل از اطاعت پذیری، ولایت مداری و الگویی از اخلاق حسنه اسلامی بود.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا