نتایج آزمون دانشگاه های افسری ارتش فردا اعلام می شود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش :امیر سرتیپ دوم سیفی، معاون نیروی انسانی و دبیر هیئت گزینش آجا از اعلام نتایج مرحله نخست آزمون دانشگاه های افسری ارتش خبر داد.

به گزارشپایگاه مردمی ارتش به نقل از    روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سیفی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ارتش گفت: در آزمون سالجاری دانشگاه های افسری ارتش بیش از 20 هزار نفر شرکت کردند که در مرحله اول دو برابر ظرفیت استخدامی پذیرفته شده و به مراحل گزینش نهایی راه یافتند.

وی در ادامه افزود: اسامی افراد پذیرفته شده در این مرحله، از صبح روز بیستم اسفند ماه توسط پایگاه اطلاع رسانی ارتش به نشانی www.aja.ir اعلام و نفرات اعلام شده برای شرکت در سایر مراحل گزینش برابر شماره ردیف داوطلبی فراخوان می شوند.

دبیر هیئت گزینش ارتش در این گفت و گو به ویژگی های آزمون امسال اشاره کرد و افزود: با توجه به ثبت نام اینترنتی آزمون امسال، تعداد داوطلبین نسبت به سال گذشته رشد بیش از صد در صدی داشت که از بین آنها، پذیرفته شدگان در مراحل بعدی، جذب و به دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران راه خواهند یافت.

سرتیپ دوم سیفی راهیابی جوانان مومن، متعهد، دارای ظرفیت علمی متناسب و علاقه مند به کسوت نظامی گری را هدف غایی برگزاری آزمون دانشگاه های افسری ارتش دانست.

گفتنی است آزمون دانشگاه های افسری ارتش جهت تکمیل کادر افسری ارتش در رشته های عمومی نیروهای زمینی، هوایی، دریایی، قرارگاه پدافند هوایی، حفاظت اطلاعات و جنگ الکترونیک، خلبانی بالگرد، خلبانی هواپیما و تربیت مربی عقیدتی سیاسی؛ برای دانشگاه های افسری امام علی(ع) نزاجا، خاتم الانبیا(ص) قرارگاه پدافند هوایی، علوم و فنون هوایی شهید ستاری نهاجا، علوم و فنون دریایی امام خمینی (ره) نوشهر نداجا و علوم و فنون فارابی دانشجو می پذیرد.   


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا