کارکنان پدافند باید در برابر هرگونه تهدید، آماده و هوشیار باشند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش :فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در بازدید از منطقه پدافند هوایی شهدای سوباشی(غرب) گفت: کارکنان پدافند باید در برابر هرگونه تهدید، آماده و هوشیار باشند.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در این بازدید با حضور در منطقه پدافند هوایی شهدای سوباشی از میزان آمادگی کارکنان فرماندهی اطلاعات و شناسایی ابراز خرسندی کرد و بر آمادگی و هوشیاری هر چه بیشتر و همیشگی کارکنان در برابر هر گونه تهدید تأکید نمود.

گفتنی است سایت رادار سوباشی واقع در ارتفاعات سوباشی همدان به عنوان یکی از مهم ترین سایت های راداری کشور در زنجیره عظیم پدافند هوایی، نقش ویژه و موثری در رصد و کنترل آسمان کشور و مقابله با هرگونه تهدید هوایی برعهده دارد.

این سایت راداری در دوران دفاع مقدس ضمن رهگیری هواپیماهای دشمن، کنترل و هدایت هواپیماهای ورودی و خروجی به مرزهای غرب کشور، کنترل آتش پدافند هوایی مستقر در منطقه(زمینی و هوایی)، اعلام وضعیت (سفید، زرد یا قرمز) به 13 استان کشور را برعهده داشت.

سایت رادار سوباشی در زمان جنگ با تغذیه چندین سایت راداری، سایت های موشکی زمین به هوا و سامانه های توپ ضد هوایی، آسمان کل منطقه غرب، بخشی از شمال غرب و جنوب غرب را تحت پوشش خود قرار داده بود.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا