بکارگیری راویان ارتشی مسلط به زبان انگلیسی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

بکارگیری راویان ارتشی مسلط به زبان انگلیسی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس

 
 
 پایگاه مردمی ارتش :مسئول راویان دفاع مقدس ارتش گفت: امسال اقدام به آموزش راویانی که مسلط به زبان انگلیسی هستند، کردیم؛ تا این راویان برای زائران خارجی راهیان نور، وقایع دوران دفاع مقدس را روایت کنند.

سرهنگ بهشتی، مسئول راویان ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی دفاع پرس به منطقه عملیاتی جنوب غرب اظهار داشت: راویان ارتش در قالب سه گروه به منطقه عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند؛ گروهی از راویان در یادمان‌ها مستقر هستند و گروه دیگر راویان سیاری هستند که در اتوبوس‌هایی که زائران را جابجا می‌کند به روایتگری جنگ می‌پردازند. بخش سوم راویان ارتش نیز از پیشکسوتان دفاع مقدس هستند؛ که به‌عنوان فرمانده در جنگ حضور داشتند.

مسئول راویان آجا با بیان اینکه استقرار راویان از پنجم اسفند شروع شده و تا پانزدهم فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت، افزود: تعداد راویان ارتش که به منطقه عملیاتی اعزام می‌شوند بین 70 الی 80 نفر است؛ که قبل از اعزام به منطقه عملیاتی توسط مسئول راویان توجیه می‌شوند و در یادمان‌هایی که ستاد مرکزی راهیان نور برای ارتش پیش‌بینی کرده و یادمان‌های ویژه ارتش مثل «دهلاویه»، «چزابه» و «شهدای عملیات رمضان» حضور پیدا می‌کنند.

بهشتی در پایان خاطرنشان کرد: ارتش امسال اقدام به آموزش راویانی که مسلط به زبان انگلیسی هستند، کرده است؛ تا این راویان برای زائرانی که از کشورهای خارجی به‌منظور بازدید از مناطق جنگی کشورمان حضور می‌یابند، وقایع دوران دفاع مقدس را روایت کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا