۲۷ اسفند؛ افتتاح نمایشگاه دستاوردهای نیروی دریایی در راهیان نور

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

رونمایی از دستاوردهای نیروی دریایی ارتش - بندر‌عباس

 

 

 پایگاه مردمی ارتش :نمایشگاه نیروی دریایی در پایگاه دریایی این نیرو ۲۷ اسفندماه در خرمشهر افتتاح می‌شود و دستاوردهای نیروی دریایی در سه مقطع تاریخ کشور یعنی قبل از انقلاب، دوران هشت سال دفاع مقدس و نیروی دریایی راهبردی به نمایش در می‌آید.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، نمایشگاه نیروی دریایی در پایگاه دریایی این نیرو در خرمشهر و در مناطق عملیاتی دفاع مقدس 27 اسفند ماه افتتاح می‌شود و همزمان با آغاز این نمایشگاه از خانواده جانبازان، ایثارگران و شهدای نیروی دریایی نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

طبق گفته مسئولان برگزار کننده این نمایشگاه، امسال نمایشگاه نیروی دریایی با تغییراتی نسبت به سال گذشته فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و نمایشگاه در سه محور نیروی دریایی، قبل از انقلاب و با قدمت هفت هزار ساله، نیروی دریایی در دوران هشت سال دفاع مقدس و نیروی دریایی راهبردی افتتاح خواهد شد.

این نمایشگاه از 27 اسفند با هدف ترویج فرهنگ دفاع مقدس و تبیین و تشریح نقش نیروی دریایی در آن دوران افتخار آمیز آغاز می‌شود و  همانند سال‌های گذشته تا 13 فروردین سال آتی میزبان زائران و کاروان‌های مختلف راهیان نور خواهد بود که برای آشنایی بادستاوردهای نیروی دریایی به بازدید از این نمایشگاه می‌آیند.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا